לקראת עונת החתונות, בוטיק "רוח נשית" יוצא במהלך חסר תקדים: שמלות כלה של מעצבות ומעצבי על ישראליים ימכרו בבוטיק במהלך חול המועד פסח בסכום אחיד של 1116 ש"ח לציין 16 שנה לפעילות העמותה.

במסגרת שיתוף הפעולה בין קהילת "מתחתנים למען מתחתנים" לעמותת "רוח נשית", המסייעת לנשים נפגעות אלימות למצוא תעסוקה ולבסס עצמאות כלכלית, יתגייס השנה מועדון "כלות מספרות" ליום התנדבות בבוטיק הכלות של "רוח נשית" לקראת המכירה השנתית 'יום האלף מאה ושש עשרה'. קבוצת "כלות מספרות" הגיעה להכין את הבוטיק ליום המכירה הגדול וסייעה לצוות הבוטיק בכל הנדרש. כל רכישה היא 100% תרומה לעמותה.

מתנדבות בבוטיק רוח נשית (צילום: גל מנור)
מתנדבות בבוטיק רוח נשית (צילום: גל מנור)

"הערכים המרכזיים עליהם מושתת קהילה אמיתית הם ערכי נתינה," ציינה גלי רוזן-ביטון מנהלת הקהילה והוסיפה, "הכלות התגייסו במהירות רבה עם רצון גדול להיות חלק פעיל ביום זה. כולן כאחת רואות את החשיבות הגדולה בתרומה לקהילה ובטח בנושאים כה חשובים אותם מקדמת עמותת 'רוח נשית'."

נטלי מאירי, מנהלת הבוטיק של עמותת "רוח נשית אמרה: "הבוטיק הוא מיזם שהקונספט שלו הוא תרומה על תרומה. כל השמלות תרומות מהמעצבים/ות ומכלות שהתחתנו וכל כלה שרוכשת תורמת לעשייה של העמותה. הלב של הבוטיק הוא המתנדבות שפותחות אותו לכלות במהלך החודש במסגרת פגישות מתואמות מראש".

נטלי מאירי (צילום: גל מנור)
נטלי מאירי (צילום: גל מנור)

"כשהחלטנו שנעשה השנה מכירה לציון 16 שנים לעמותה ושהוויז׳ן הוא להחליף את כל השמלות שבבוטיק - 'מתחתנים למען מתחתנים' נכנסו לתמונה במלוא הכוח והרצון לתת ולעזור. לא פחות מ-15 מתנדבות התגייסו לטובת הקמת הפרויקט! קונספט המכירה הוא לתת אפשרות לכלות לרכוש שמלות שהעלות שלהן נמוכה יותר – 1116 ש"ח כל שמלה. יהיו גם שמלות קצרות ב-250 ש"ח עומד להיות מאוד שמח", סיפרה.