יועצת האסטרטגיה והמיתוג איילת פריש, שהקימה את חברת פריש ייעוץ אסטרטגי בע"מ, הפכה בשנים האחרונות לאחת מהיועצות האסטרטגיות המובילות  במדינה ובעולם, ומומחית למיתוג מנהיגים ומדינות.

פריש נודעה כיועצת התקשורת והמיתוג המיתולוגית של הנשיא שמעון פרס ז"ל, וזכתה לאמונו של הנשיא בעת שניהלה את מערך הדוברות של בית הנשיא. איילת צברה לאורך השנים ניסיון וקשרים עם עיתונאים וערוצי תקשורת גלובליים עם חברות, ארגונים ואישים בכירים ברחבי העולם. אלו סייעו לה לבנות משרד משגשג למיתוג ואסטרטגיה, ובאמצעותו לקדם עסקים, לצד העצמתם לממדים בינלאומיים וחתימת עסקאות.

לקוחותיה מגדירים אותה כ"גאון אסטרטגי וחיית תקשורת" בעלת חושים חדים במיוחד, שיכולה להפוך כל אירוע אפור לבעל חשיבות עולמית, עם כיסוי תקשורתי רחב.  אלו ביססו  את מעמדה כמובילה במתן שירותי מיתוג, פיתוח עסקי, ניהול משברים וייעוץ תקשורתי למדינות, למנהיגים, לחברות, לארגונים בינלאומיים ולאנשי עסקים מהשורה הראשונה בארץ ובעולם. 

בנוסף, הקימה פריש "מועדון מיליארדים" במסגרתו מספקת ללקוחותיה האמידים שירותי ייעוץ ייחודיים. פריש היא גם ממייסדי ויוזמי קרן הון הסיכון ניו ארה, שייחד עם השותפים גידי ארגוב ורן שמחה, גייסה לקרן השנייה 140 מיליון דולר ורשמה שורה ארוכה של הצלחות וחברות יוניקורן.

עם לקוחותיה נמנים הפילנתרופ ואיש העסקים סילבן אדמס, שעבורו ניהלה את התקשורת והמיתוג של אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל - מרוץ האופניים היוקרתי ג'ירו ד'איטליה - והופעתה של מדונה באירוויזיון בתל אביב; השקת מרכז הסייבר העולמי בניו יורק בראשות היזם אראל מרגלית במסגרת Margalit Startup City; ייעוץ תקשורתי לפרקליט הצמרת האמריקאי אלן דרשוביץ ויועצת אסטרטגית של גולן עינת, הבעלים של "קבוצת זאפה", קבוצת התרבות והמוזיקה המובילה בישראל, במסגרתו הייתה שותפה באחד הקמפיינים המוצלחים שנצרב בתודעה בתקופת הקורונה, "זאפה מהבית", ששודר בקשת.

בשלוש השנים האחרונות משמשת פריש כיועצת אסטרטגית ומיתוג של הסוכנות היהודית, ושל מי שעמד אז בראשה, הנשיא יצחק (בוז'י) הרצוג. בנוסף, היא אחראית על המיתוג והאסטרטגיה של קבוצת מלונות "בראון" בארץ בעולם, מקבוצות ניהול המלונות הגדולות והחשובות.

בשנים האחרונות פריש משמשת גם כפרשנית אקטואליה וחדשות בתוכנית הבוקר של ניב רסקין בקשת 12.