"מה אתם הולכים לעשות בסילבסטר?", שאלה אותי אחת מחברותיי הטובות.

"בהתחשב בעובדה שאנו עם תינוקת ניו בורן בבית, נראה לי שנוותר הפעם על מסיבת גג מגניבה בתל אביב", חייכתי לעברה. ואז חשבתי שסושי, יין, סרט טוב (בתקווה שלא ארדם בפתיח) - הפך להיות בילוי שממש נוח לי איתו. נפשית.

במשך תקופה ארוכה, גם בהיותי גרושה או רווקה חשתי צורך להתנצל בפני הסביבה על פעילותי בזמני החופשי. כאילו במסגרת סטטוסי נגזר עליי לשבור שגרה, לעשות דברים מגניבים, כאלה שבדשא של השכן הכביכול ירוק יותר - לא נהוג לעשות.

השנה האחרונה עשתה לי שיפטינג חזק עם עצמי. במקום להגיד שאני משחררת- אשכרה שחררתי, במקום לרצות מליון חברים סביבי- רק עם חבריי הטובים באמת, נרגעתי. במקום להוכיח לכולם- הוכחתי לעצמי.

הבנתי שברגע שיש לי נחת ושלווה עם עצמי, אין לי צורך במסכת ההוכחה התמידית - בכל תחום בחיי, אין לי צורך בשבחים ממכריי. אני פשוט טובה יותר - כשטוב לי עם היותי. אז לקראת שנת 2022, אני מאחלת לעצמי את הדברים הבאים, כי במסגרת העלאה על הכתב, יש חוזה ביני לבין עצמי שחייב להתגשם:

הלוואי ואממש את שאיפותיי המקצועיות - הלוואי שהספר שאוציא לאור יצליח, הלוואי ובתחום התקשורת אעשה חיל ואגיע למקומות בהם מבצבץ אור התהילה שלי.

הלוואי שאהיה באמת שלמה עם גופי - אחרי לידה ולא רק. הלוואי שלקראת ההריון הבא אדע שאני מהממת, כי אני פשוט כזאת, בלי צורך במחיאות כפיים מהמשקל או ממוכרות בחנויות בגדים.

הלוואי וכל פעם שאצא מהבית, ארגיש כאילו אני הולכת על השטיח האדום.

הלוואי ואהיה האמא שאני מייחלת להיות ואשתפר כל הזמן. הלוואי ואהיה פחות חרדתית ויותר זורמת ואדע להנות מהתואר היקר בעולם.

הלוואי ואדע לנהל את הפחדים שלי ולהנות מהאוצרות שלי, כי ככל שעובר הזמן, אני מבינה כמה כל רגע הוא נדיר וחד פעמי בחיים האלה.

וכמה אין מקום לזוטות וויכוחים מיותרים, שמשאירים את הנפש מרוקנת.

הלוואי ואהיה בת זוג טובה לחסון, הלוואי והאהבה שלנו תהיה תמיד במגמת חיבוק וחיזוק, הלוואי ונמשיך לפרגן ולגונן זו על זה. הלוואי ונמשיך לדעת לשלב ידיים ולהתמודד עם כל מה שבא לפיתחנו. 

שתמיד נזכור כמה לא מובן מאליו מה שיש ביננו וכמה עבודה יש בזוגיות.

ובעיקר הלוואי ונדע להיות בריאים.

הלוואי והשנה הזו תרגע ותרגיע כאבים ישנים והתמודדויות נשכחות. הלוואי והנפש תמיד תמצא מנוחה וכך גם הגוף.

הלוואי ואדע להסתכל על הקיים והיש ולהודות, ולא להיות "גרידית" ולרצות עוד. תמיד קיים בנו הצורך להצליח עוד, להשיג עוד, להתקדם. אבל למעשה יש כה הרבה בנמצא. השנה מבטיחה לעצמי להיות צנועה ולהנות מקפה חם וגם משעות שינה.