איביץ': שיחקנו טוב היום, אבל אנחנו יכולים להשתפר

ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה לאחר ה-0:4 של קבוצתו על הפועל חדרה, אבל שמר על קור רוח: "זו הרמה שאנחנו מציגים בכל המשחקים שלנו. עטר? אני חושב בצורה אחרת". אביטן: "הלוואי שנפסיד משחק אחד כל שבעה מחזורים"

(גודל טקסט)

"משחק העונה" הסתיים עם קבוצה אחת על לוח התוצאות, כשמכבי תל אביב הביסה היום (שבת) 0:4 על הפועל חדרה ועלתה למקום הראשון בטבלה עם חמישה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ואפס הפסדים. המרוצה ביותר מהמאזן הזה הוא מן הסתם מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ', אך הוא דווקא שמר על קור רוח לאחר המשחק.

"אפשר להגיד שזה אחד המשחקים הטובים שלנו, אבל אני מאמין שנשארנו באותה רמה ותמיד הבאנו משחקים טובים. אנחנו יכולים אפילו להשתפר. אני לא יודע אם אנחנו הכי טובים בליגה, אני לא אוהב לדבר על המועדון שלי ואיך אנחנו משחקים כל כך מוקדם בעונה".

ההבדל בין שתי הקבוצות: "מה שעשה את ההבדל היום זה חצי השעה הראשונה שלנו. שלטנו במשחק וקיבלנו ביטחון אחרי שני השערים הראשונים, וידענו שאנחנו הולכים לנצח".

אלירן עטר, שלא שותף זה משחק שני ברציפות: "אין סיבה מיוחדת שאלירן עטר לא שיחק. לא קורה שום דבר ביני לבינו, אני פשוט חושב בצורה אחרת".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הניצחון.
שחקני מכבי תל אביב חוגגים את הניצחון. "ידענו שאנחנו הולכים לנצח" (דני מרון)

היכולת של השחקנים שלו: "אני לא רוצה את הקבוצה שלי באותה יכולת כמו היום, אני רוצה אותה טובה יותר. יש עוד הרבה עבודה לפנינו".

עבור חדרה זה היה ההפסד הראשון העונה, ולמרות התוצאה זוהי עדיין פתיחת עונה די חלומית לעולה החדשה. אולי זו הסיבה שהמאמן ניסו אביטן נשמע דווקא אופטימי בסיום המשחק. "ההרגשה לא נעימה, בעיקר כי הניצחון של מכבי מוצדק – הם היו טובים בכל הפרמטרים. מצד שני, אני מקווה שנצליח לשמור על מאזן של הפסד אחד בכל שבעה מחזורים. בכל מקרה נדע להתאושש מההפסד הזה".

הסיבה לתבוסה: "עדיין קשה להעריך מה לא עבד, הסטטיסטיקה אומרת הכל. לא היינו טובים היום, היו כמה טעויות בפתיחה שנתנו למכבי מקדמה שלא יכולנו לסגור".

ניסו אביטן.
ניסו אביטן. "לא אהבתי כשהכתירו אותנו למלכים" (דני מרון)

האם הלחץ וההייפ לקראת המשחק יצרו לחץ: "אם אגיד שכן זה יהיה תירוץ ואני לא נותן תירוצים, אני לא חושב שהלחץ השפיע על השחקנים".

העובדה שחדרה כבר לא במקום הראשון: "איבוד הפסגה זה הדבר האחרון שמטריד אותי. לא אהבתי כשהכתירו אותנו כמלכים. את המשחק הזה הפסדנו ובצדק, נלמד איך להיות טובים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי