בעקבות המהומות במשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב ובני סכנין, החליט היום (שלישי) תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, להעמיד את קבוצת בני סכנין לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים (קריאות גזעניות), התנהגות בלתי ספורטיבית של שחקנים ובעלי תפקיד, התפרעות, תגרה ותקיפה. מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין התפרעות אוהדים (קריאות גזעניות) והתנהגות בלתי ספורטיבית של שחקנים ובעלי תפקיד. השוער פרדראג ראיקוביץ׳ יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. מאמן בני סכנין, יוסי אבוקסיס, יעמוד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת וכך גם מאמן הכושר של מכבי ת״א, חואן טוריחו. הדיון יתקיים ביום רביעי בשעה 13:00.

 
בתוך כך, פורסם דוח המשקיף של המשחק. המשקיף טוען כי מספר פעמים במהלך המשחק וכן טרם פתיחתו שרו אוהדי מכבי "תנו לצה"ל לנצח ולזיין את הערבים". כמו כן במהלך המשחק סונוורו שחקני מכבי תל אביב בלייזר. אלי דסא ספג נהמות, ובין היתר קראו לעבור "כושי". בנוסף, ציין המשקיף שמצת נזרק על ראיקוביץ'.  במהלך המהומה ובסיום המשחק נשמעו קריאות "מוות לערבים" מיציע מכבי וכן נזרקו כמה כסאות לכיוון המגרש. כרוז הגרש עודד להמשיך ולהטריד את קהל הקבוצה האורחת. בסיום המשחק אוהדי מכבי השחיתו את קירות השירותים וזרקו אבנים מכיוון חניית הרחבים אל עבר בעלי תפקידים. 

מוקדם יותר התייחס חבר הכנסת אחמד טיבי למהומה שארעה אמש באצטדיון דוחה בסכנין, וחידד: "אף אחד לא יזיל דמעה עם הפועל באר שבע תהיה אלופה".
 
 טיבי התייחס גם לדברים שאמר בסיום כוכב הצהובים ערן זהבי (" לא יודע אם שיחקנו בישראל או ברמאללה"): "מדובר בהתבטאות בוטה של שחקן יהיר. זהבי וחלק מחבריו לקבוצה הם שהתנהגו בצורה לאומנית ולא ספורטיבית. לא סתם רבים חושבים שמכבי זאת הקבוצה הכי יהירה בארץ".

לדברי ח"כ טיבי "מי  שהתחיל את ההשתוללות זה שוער מכבי האלים שרץ ריצת אמוק ותקף את אבוקסיס שהביע התלהבות. מי שעקר מושבים זה אוהדי מכבי, ולא אוהגי סכנין.ודברים חמורים מאלה התרחשו בבלומפילד בטדי ובמגרדים אחרים. לסכנין יש אוהדים נפלאים וחמים . ואמר זאת כך: סכנין תישאר לתמיד וזהבי ייעלם או לאירופה או לליגה הארצית בעוד כמה שנים. כנראה שזהבי וחבריו מקנאים באוהדי להפמליה".

 
יו"ר בני סכנין, מוחמד אבו יונס, התייחס הבוקר בגל"צ לאירועים גם הוא. "המשחק התחיל והסתיים בצורה ספורטיבית. זה לא מצא חן בעיני מאמן הכושר של מכבי תל אביב, ואז השוער דחף את אבוקסיס. מכבי תל אביב לא היתה מרוצה מהתוצאה ולא מהתוצאה של באר שבע", הסביר.
 
"אנחנו לא שחקני משנה של מכבי תל אביב ולא של באר שבע. יש לנו מטרות משלנו. לא מעניין אותי מי תהיה האלופה. רוצה לזכות במקום הרביעי", הוסיף אבו יונס.
 
על הטענות לאווירה לא מתאימה אמר: "שיחקנו ביום חמישי נגד מכבי תל אביב וספגנו הפסד אכזרי וליקקנו את הפצעים והגענו בצורה ספורטיבית. ברגע שקבוצה לא מנצחת פה זה הופך באופן כללי לתירוצים 'שיחקתי ברמאללה או בלבנון'. אני נגד כל הנושא של פארק אוסטרליה. זה לא בשליטתי, המשטרה קבעה את זה".