המשחק בין פיינורד לרומא הופסק אתמול (חמישי) ל-15 דקות בגלל שאוהד פיינורד זרק בננת ענק מתנפחת על ג'רביניו מרומא שעמד לבעוט כדור קרן בדקה ה-38. השופט הצרפתי, קלמנט טורפין, הוריד את הקבוצות מהמגרש וחידש את המשחק מאוחר יותר. רומא ניצחה 1:2 אחרי 1:1 באולימפיקו ועלתה לשמינית הגמר בליגה האירופית.

פיינורד עלולה להיענש בצורה קשה מאחר ומדובר גם בזריקת הבננה בכוונה לפגוע בשחקן וייתכן שזה היה על רקע גזעני. אגב, הכוכב מחוף השנהב ענה על הדשא כשכבש את שער הניצחון. האוהדים השתוללו אחרי שלטענתם השופט הרחיק שלא בצדק את טה ורדה למרות שהוא ביצע עבירה די גסה. 
העיתון ההולנדי 'טלחראף' כתב הבוקר שפיינורד, שלא הוענשה לפני שבוע על התנהגות אוהדיה, תחטוף חזק אחרי שהשופטים הרימו חפצים רבים מכר הדשא שנזרקו גם עליהם וגם על השחקנים. "זה היה משחק מדמם כששחקני רומא בראשם פראנצ'סקו טוטי הגיעו במוטיבצית ענק אחרי הכישלונות האחרונים שלהם בליגה והתיקו בשבוע שעבר נגד פיינורד".

יחד עם זאת, העיתון האשים את שחקני רומא שאחרי כל תיקול מצד שחקני פיינורד התנהגו כאילו ניסו לרצוח אותם. 
מאמן פיינורד, פרדי רוטן, אמר: "האוהדים שלנו פוגעים בקבוצה". בשבוע שעבר אוהדי הקבוצה ההולנדית גרמו לנזקים במאות אלפי יורו לאתרים היסטוריים ברומא אחרי שהשתוללו בבירה האיטלקית ואתמול גרמו להפסקת המשחק. רוטן הכחיש שהיה מדובר בכוונה גזענית לפגוע בג'רביניו ואמר: "זה היה משחק מוזר שאף פעם לא חוויתי. ההפסקה במשחק לא עזרה לנו ולהיפך, הזיקה, אבל אני מוחא כפיים לשופט שהחליט החלטה נכונה. אני בטוח שלא היתה כאן כוונה גזענית כלשהי. בסגל שלנו יש שחקנים מלאומים שונים. זו לא הסיבה העיקרית של ההשתוללות ביציע". 
מאמן רומא, רודי גרסיה, אמר: "האוהדים של פיינורד השליכו הכל מהיציע. יכולנו לפתוח חנות עם כל החפצים שנזרקו עלינו. היה קשה לבוא ולנצח כאן, אבל עשינו את זה באמצעות הכדורגל. גילינו מחדש את סטייל הכדורגל של רומא".