ג'רי ווסט, ווילט צ'מברליין, קארים עבדול ג'באר, מג'יק ג'ונסון, שאקיל אוניל וקובי בריאנט. ועכשיו שם גדול נוסף מצטרף ללוס אנג'לס לייקרס: לברון ג'יימס. המלך חתם בלייקרס לארבע שנים תמורת 154 מיליון דולר וינסה להחזיר את המועדון המפואר לפלייאוף אחרי מספר שנים של כישלונות ובנייה מחדש. 



ג'יימס ברח שלא לנצל את האופציה שהיתה לו בקליבלנד קבאלירס וויתר על העונה האחרונה בחוזה כדי לעבור, בפעם הראשונה בקריירה, לצד המערבי של הליגה. 



הוא עוזב את קליבלנד אחרי ארבע שנים בהן הביא לה אליפות היסטורית ושלוש הופעות בגמר, שהסתיימו בהפסד לגולדן סטייט ווריורס. לפני כן היה ארבע שנים במיאמי היט, לה הביא שתי אליפויות.



עבור הלייקרס מדובר בהחתמה חשובה מאוד בדרך חזרה לצמרת הליגה. המלך מצטרף לסגל הצעיר והמוכשר שלה, הכולל את לונזו בול, קייל קוזמה וברנדון אינגרם. הלייקרס גם החתימו את לאנס סטיבנסון מאינדיאנה וג'אוויל מגי מגולדן סטייט. 



הלייקרס עשויים להחתים שחקנים נוספים, כשהשם הגדול ביותר הוא של קוואי לאונרד מסן אנטוניו, שכבר הודיע כי הוא לא רוצה לחזור לעונה האחרונה בחוזה בקבוצה מטקסס וקבוצתו ניהלה שיחות על הלייקרס על טרייד אפשרי.