מכבי תל אביב סיימה את הכנותיה לחצי גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים, באימון התאמנו כולם למעט איתן טיבי. המאמן ליטו וידיגאל אמור לערוך מספר שינויים בהרכב כשבקישור אמור לפתוח אייל גולסה, המגלה יכולת מרשימה באימונים. 

  
גולסה עשוי לפתוח לצידו של רובן מיקאל במקומו של אוסקר סקאריונה אשר פתח נגד באר שבע. התלבטות בהרכב היא בין ברק יצחקי לחלוץ טל בן חיים, כשגם יוסי בניון או ארון שוינפלד שתורגלו לסירוגין בהרכב, בתמונה. שני הברזילאים רמון ומרסלו לא תורגלו. 

בנושא אחר, בצל המחלוקת מול עיריית תל אביב לאחר אישור הליך השיפוץ של אצטדיון בלומפילד, מכבי תל אביב בודקת בחודשים האחרונים אפשרות של הקמת אצטדיון עבור הקבוצה גם באור יהודה. 
האישור לכך ניתן בכנס שנערך הערב (שלישי) בעיר בו חשף שר האוצר משה כחלון שציין: "יש קבוצה שמחפשת לבנות כאן אצטדיון". יחד עם זאת, דוברת השר מסרה: "זו היתה התלוצצות במהלך הדברים".
לספורט1 נודע כי מכבי תל אביב בדקה עד לפני ארבעה חודשים אפשרות שמיץ גולדהאר יבנה אצטדיון בן 30 אלף מקומות במשולש המועצות האזוריות של אור יהודה, סביון וגני יהודה.  הנושא תפס תאוצה ומומחים שבדקו את המהלך הורידו את ההתלהבות מהסיבה שנכון לעכשיו אין במקום אפשרות טכנית להקים מתחם כזה שכולל חנייה ומרכזי בילוי.
בשלב זה הנושא נדחה לבדיקה נוספת כולל זמן של הקמה אם וכאשר של מעל ארבע שנים. השר כחלון היה מי שמכבי ביקשו את עצתו ומעורבותו. את המהלך הוביל אחד ממקורבי הבעלים מיץ' גולדהאר שעבד במכבי תל אביב ומקורב עכשיו לכחלון.
הרכב משוער: ראיקוביץ', דסה, בן חיים, פיליפנקה, ייני, אלברמן, מיקאל, גולסה, מיכה, יצחקי (בן חיים) וקיארטנסון.