לוח הופעות ואירועים

חוגגים 90 לאפי נצר - אייקון תרבות ישראלי

חוגגים 90 לאפי נצר - אייקון תרבות ישראלי קרדיט: יוסי צבקר , נטלי פאוורס, רן יחזקאל
חוגגים 90 לאפי נצר - האיש והאגדה - אבי השירה בציבור בישראל

מופע חגיגי חדש המוקדש לשירים היפים שהלחין אפי נצר, אשר הפכו לנכסי צאן ברזל ופסקול חיינו בארץ ישראל: פרחים בקנה, מלכות החרמון, מישהו הולך תמיד איתי, גולני שלי, זר של נרקיסים, בלדה לחובש, אם תשוב, שלום על ישראל ועוד...

חתן פרס אקו"ם ואמ"י למפעל חיים אפי נצר, מלחין ויוצר ישראלי אהוב ומחלוצי השירה בציבור בארץ, פוגש על הבמה את הזמר הבינלאומי צחי סיטון ואת כוכבת האופרה הישראלית טל ברגמן למופע סוחף ומרגש הכולל את מיטב השירים והסיפורים אודות הכותבים, המלחינים והזמרים הישראלים, אשר יצירותיהם הפכו זה מכבר להמנונים במוסיקה הישראלית ולחלק בלתי נפרד מההיסטוריה של מדינת ישראל.
 
המופע צפוי להיות מרגש במיוחד, היות וצחי סיטון סוגר מעגל עם אפי נצר, אשר גילה אותו בתחילת דרכו, ונתן לו את הבמות הראשונות.

הביקורות משבחות!

"קשה לחשוב על המוזיקה הישראלית ללא אפי נצר - האיש והאקורדיון. הוא מאבות השירה בציבור בארץ, ועד היום הוא ממלא אולמות ופועל במרץ מעל כל במה אפשרית כדי להנחיל את השירים הללו לכל בית בישראל. אפי מדרבן את הקהל לשיר עוד ועוד משירת הארץ הכל כך אהובה עליו.
הוא עושה זאת בכריזמטיות הייחודית לו, בשמחת חיים ובאנרגיות שאינן ברורות מאליהן. "(אקו"ם - מפעל חיים).
 
"מופע מוסיקלי נוסטלגי ומלהיב... במופע אין רגע דל. הוא מבדר מאד וסוחף. עצם העובדה שהמופע חולף ביעף, בנועם ובלהט המוסיקה הכובשת, הרי שזהו בידור במיטבו". (חיים נוי, הארץ).
 
"ערב של הנאה צרופה! רוצו!" (ציפי שוחט, הארץ).
 
"צחי סיטון, זמר בס בריטון מהטובים בארצנו, פרפורמר כישרוני וכריזמטי, אשר מצליח לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתו העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלו, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב" 
(The Marker) .

"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוסיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית, שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות, כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוסיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים, עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).
 
"ערב שמוגש באהבה ובכישרון מתפרץ... קול עמוק ומרגש... ערב מהנה ביותר ונוסך חיוכי קסם" (הבמה).



 

הופעות קרובות

עיר
תאריך
מיקום
קרית מוצקין
יום ו 14.06.2024 21:30
היכל התיאטרון קריית מוצקין רח' החשמונאים 77