בית הנבחרים האמריקאי אישר במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) תקציב לסיוע חירום ביטחוני לישראל, בסך מיליארד דולרים. מטרתו של התקציב המדובר הוא חידוש המלאי של מיירטי כיפת ברזל. בנוסף, אושר תקציב הסיוע הצבאי השנתי לישראל, בסכום של כ-3.8 מיליארד דולרים. מדובר בשלב הראשון באישור תקציב הסיוע לישראל, וכעת הנושא יועבר להצבעה בסנאט.

שר הביטחון, בני גנץ צייץ בתגובה בחשבון הטוויטר שלו: "‏אני מבקש להודות לבית הנבחרים האמריקאי, על אישור חבילת הסיוע הביטחוני לישראל, כולל מיליארד דולר לכיפת ברזל, מתוך מטרה להבטיח את ביטחונה של ישראל ולאפשר לנו הגנה טובה יותר על אזרחינו. תודה מיוחדת לנשיא ביידן על מנהיגותו ותמיכתו הבלתי מתפשרת בביטחון ישראל".

"‏אני מבקש להודות בנוסף לחברי מזכיר ההגנה האמריקאי לויד אוסטין, שדחף את ההצעה. הקשר האסטרטגי ביננו לבין  ארה"ב, שמבוסס על ברית אינטרסים וערכים משותפים, חיוני לביטחון ישראל  ולשמירה על עליונותה הביטחונית באזור ונעשה הכל כדי לחזק אותו ולשמור עליו", הוסיף.

נושא הסיוע לישראל במימון הצטיידות מחדש במיירטים של מערכות כיפת ברזל עורר סערה בארה"ב בספטמבר האחרון, לאחר שהוסר מהצעת התקציב בשל לחץ של הצירים הפרוגרסיביים במפלגה הדמוקרטית. בסופו של דבר, הקונגרס אישר את הצעת החוק, זאת בהתאם למזכר הבנות שנחתם בין הממשלים ב-2016, ועוסק בחידוש מלאים של מערכת ההגנה אחרי מבצעים צבאיים.