בעקבות החרם של 'בן אנד ג'ריס' על ההתנחלויות ספגה מניית 'יוניליוור' התרסקות חסרת תקדים. בשישה חודשים מניית החברה צללה ב-20.7%, משמע הפסד של 26 מיליארד דולר. לצורך השוואה, המנייה של המתחרה הגדולה 'נסטלה' עלתה ב-5% בששת החודשים האחרונים.

באמצעות שיתוף פעולה עם 33 מדינות בארה"ב שחוקקו חוקים נגד חרם על ישראל, הצליחו משרד החוץ והקהילות היהודיות לגרום לכך שמדינות רבות יפעילו את חוקי החרם שלנם כנגד חברת 'יוניליוור' אשר הובילו למשיכת השקעות, אחזקות וקרנות פנסיה. המדינות הבולטות בארה"ב אשר הפעילו את חוקי החרם שלהם בעניין זה היו ניו יורק, ניו ג'רזי, אילינוי, טקסס ואריזונה.

אבי זינגר, בעלי 'בן אנד ג'ריס ישראל', אמר בעקבות צלילת המנייה: "זו רוח גבית אדירה למאבק העיקש שאני מנהל בימים אלה כנגד הדרישה המופרכת של יוניליוור. אני רוצה להודות לאזרחי ישראל שממשיכים לתמוך במפעל הישראלי המעסיק 169 עובדים בפריפריה. אולם בזמן שמדינת ישראל דורשת ממדינות העולם להפעיל את חוק החרם, ראוי שהיא עצמה תפעיל סנקציות מיידיות כנגד יוניליוור הפועלת בישראל ומקבלת הטבות רגולטוריות חסרות תקדים".

כזכור, לפני חצי שנה בדיוק דרשה יוניליוור העולמית מאבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריס ישראל, שלא למכור גלידות ביהודה ושומרון. לאחר סירובו של זינגר, הודיעה יוניליוור על סיום ההתקשרות עמו עקב סירובו להפסיק את המכירות ביהודה ושומרון.