עורך הדין ניר יסלוביץ המייצג את בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו בטורקיה, עידכן הבוקר (ראשון) בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב על ההתפתחויות האחרונות בפרשה. "הגעתי אתמול בשעות הבוקר לטורקיה, ואני עומד בקשר מול כל הגורמים הרלוונטיים שמטפלים בסיטואציה המטורפת שאנחנו נמצאים בה. אנחנו עושים כל שניתן בידינו על מנת להוביל לשחרור המהיר ולשים סוף לסאגה".

הוא נשאל ב-103FM מה נעשה כעת, והושיב: "אני לא יכול לפרוט הכל, אבל אני נמצא בקשר עם הגורמים הבכירים ביותר של משרד החוץ, ורוצה לשבח את המאמצים העילאיים שהם עושים ביחד איתי החל מאתמול ועד נכון לרגע זה ובכל רגע נתון שאני אהיה פה על מנת להוביל לשחרור המהיר".

המגישים שאלו את הפרקליט האם הוא אופטימי, והוא השיב: "לא הייתי מגיע לטורקיה אם לא הייתי חושב שאני יכול להצליח לעשות זאת, מאמין שאצליח להוביל לשחרורם מבית המעצר בקרוב". עוה"ד יסלוביץ הוסיף: "אני עובד גם באמצעות עו"ד מקומי שנוקט ביחס חברי כלפיי על מנת להצליח במשימה המשותפת שלנו. הוא מבין את הבעיה". 

תיעוד של בני הזוג, נטלי ומורדי, יוצאים מבית המשפט בטורקיה (צילום: צילום מסך מתוך Takvim)
תיעוד של בני הזוג, נטלי ומורדי, יוצאים מבית המשפט בטורקיה (צילום: צילום מסך מתוך Takvim)

"אני לא אפרט עם מי נפגשתי ועם מי לא", הוסיף, "משרד החוץ מנסה לתאם לי פגישה פרונטלית עם בני הזוג, ואני נמצא עימם בקשר כדי שהדבר יתבצע בהקדם".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm