מנכ"ל טסלה אילון מאסק צפוי למכור כ-10% ממניותיו, זאת לאחר ש-57.9% מן עוקביו הצביעו בעד המהלך בסקר שקיים בחשביו הטוויטר שלו. "הייתי מוכן לקבל את כל אחת מהתוצאות", אמר מאסק לאחר סיום ההצבעה.

כזכור, האדם העשיר בעולם צייץ ביום שבת האחרון כי הוא ימכור 10% מהמניות שלו אם הגולשים יתמכו בההצעה. הסקר שקיים גרף יותר מ-3.5 מיליון קולות.

"בזמן האחרון נעשה שרווחים לא ממומשים הם אמצעי להתחמקות ממס, אז אני מציע למכור 10% ממניות טסלה שלי", אמר מאסק בשבת, והוסיף שהוא לא לוקח משכורת או בונוס במזומן "משום מקום". 

נכון ל-30 ביוני, אחזקת המניות של מאסק בטסלה הגיעה לכ-170.5 מיליון מניות ומכירה של 10% מהן תסתכם בקרוב ל-21 מיליארד דולר בהתבסס על הסגירה ביום שישי, לפי חישובי רויטרס.

מאסק מחזיק ב-23% ממניות טסלה, חברת הרכב היקרה בעולם ששווי השוק שלה עלה לאחרונה מעל טריליון דולר. הוא מחזיק גם בחברות בעלות ערך אחרות כולל Space X.

אחיו, קימבל מאסק, מכר ביום שישי 88,500 מניות של טסלה, והפך לחבר הדירקטוריון האחרון שהוציא מספר גדול של מניות טסלה שהגיעו לשיא. לפני שבוע, מאסק אמר בטוויטר כי ימכור שישה מיליארד דולר במניות טסלה ויתרום אותן לתוכנית המזון העולמית של האו"ם (WFP), בתנאי שהארגון יחשוף מידע נוסף על האופן שבו הוא הוציא את כספו. מאסק אמר בעבר שהוא יצטרך לממש מספר רב של אופציות בשלושת החודשים הקרובים, מה שייצור חשבון מס גדול.