האסון שהתרחש במירון הביא לתגובות הזדהות מצד מדינות רבות בעולם, אך היווה גם קרקע פורייה לאנטישמים. 

בבית ספר בשוביני שבמרכז צרפת נתגלו צלבי קרס וגרפיטי אנטישמיים, שמזכירים את המתים באסון. במרסיי חוללו מצבות לזכר מאות מיהודי העיר שנעצרו וגורשו למחנות ההשמדה.

במקביל, באתר החדשות הפולני הגדול "אינטריה" פורסמו קרוב ל־700 תגובות של טוקבקיסטים על הידיעה שסיקרה את האסון, כאשר כולן מביעות אנטישמיות בוטה ואלימה. "מתו שם נשים? לא. מתו שם ילדים? לא. אז מי מת שם? בטלנים ששודדים אחרים בכל רחבי העולם". "מעניין איזו מדינה הם יאשימו באסון, עוד לא דיברו עלינו". "מפתיע שאיראן לא אשמה". 

זה רק מדגם מייצג של התגובות שפורסמו באתר, כאשר חלקן עסקו בוויכוח על החזרת הרכוש והפיצויים לשורדי השואה – "יהודים? יופי עכשיו נצטרך לשלם כמה עשרות פנסיות פחות", "האם פולין תצטרך לשלם פיצויים גם על זה?". 

מגיבים נוספים האשימו את היהודים במלחמות העולם: "פחות מהם - אומר פחות מלחמות". גולש אחר הוסיף: "איזה מין יצורים עולים ומוחצים אחד את השני – עדר בקר מטומטם". 

הכתבה באתר עלתה לאוויר שלשום בשעות אחר הצהריים, ועורכי האתר בחרו שלא למחוק את ההודעות האנטישמיות, אף שבתחתית הכתבה נכתב כי האתר מתנגד להודעות המעודדות שנאה ומבקש מקוראי הכתבה לדווח אם הם נתקלים בסוג זה.