חמישה הרוגים בתקיפות שבוצעו הערב (רביעי) לעבר בסיסים של מיליציות פרו-איראניות בסוריה, כך דווח בסוכנויות הידיעות. התקיפות נעשו באמצעות טילים שנשאו בתוכם חומרי נפץ, שהגיעו ממקור לא ידוע. 



לפי הדיווחים, התקיפות התרחשו במרכז העיר אל-בוכמאל, שנמצאת במזרח המדינה, סמוך לגבול עם סוריה. על פי הדיווחים נמסר כי חמשת ההרוגים הם פעילים שיעים התומכים בממשל האיראני. שעות ספורות לפני כן, דווח על תקיפה נוספת שהתרחשה באזור, שבעקבותיה לא היו נפגעים.



אל-בוכמאל משמשת בתור נקודה אסטרטגית להעברת טילים ואמצעי לחימה אחרים לארגונים שנתמכים על ידי השלטונות בטהרן, ביניהם ארגון החיזבאללה. בעבר דווח כי איראן הקימה מתקן לייצור נשק גרעיני בעיר, שהותקף במהלך חודש ספטמבר על ידי כלי טיס.



כזכור, בתחילת החודש דווח כי לפחות ארבעה אנשי משמרות המהפכה נהרגו בתקיפות נוספות של מטוסי קרב, שגרמו בנוסף לפיצוצים אדירים ולהבות במקום. בעקבות אותן תקיפות אמר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי "בשבוע האחרון קיימתי שיחות חשובות עם מנהיגי ארה"ב ורוסיה. שוחחתי עם הנשיא טראמפ והנשיא פוטין ונפגשתי בליסבון עם מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו. בראש כל השיחות הללו עמד נושא אחד - איראן. איראן ממשיכה בתוקפנות שלה במזרח התיכון, והיא אף מגבירה אותו".