מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און צפוי להגיע מחר לרוסיה, ולהיפגש עם הנשיא ולדימיר פוטין, כך דווח הבוקר (שלישי) בסוכנות הידיעות ספוטניק. על פי הדיווח, המסתמך על גורם בשירות הרכבות הרוסי, הרכבת צפויה להגיע תחילה לתחנת חסן במדינה, משם לאוסוריסק ולוולדיווסטוק. הוא ציין כי לוח הזמנים של הביקור תואם את לוחות הזמנים של הרכבת, אם כי הוא עשוי להשתנות מעט בהתאם לקצב הנסיעה של הרכבת המשוריינת על הפסים. לדבריו, הדרך חזרה של הרכבת, שתגיע כאמור לרוסיה מחר בבוקר, צפויה להתבצע באותו מסלול. 

הרכבת המשוריינת של מנהיג קוריאה הצפונית. צילום: רויטרס
במהלך הלילה דווח בסוכנות הידיעות הצפון קוריאנית הרשמית KCNA כי השניים צפויים להיפגש בקרוב. מדובר בפגישה הראשונה של השניים, והיא מתרחשת לאחר שהמנהיג של המדינה המבודדת נועד פעמיים עם מקבילו האמריקאי. עוד דווח אתמול בקוריאה הדרומית כי שני מטוסים נחתו ברוסיה, ועליהם גורמי ביון מקוריאה הצפונית. מטרת הגעתם היא ביצוע הכנות לקראת הפגישה בין שני המנהיגים. 

הפגישה צפויה להתקיים באוניברסיטה הפדרלית המזרחית הנמצאת בוולאדיווסטוק, כך דווח במדינה. המיקום נבחר על ידי קוריאה הצפונית, זאת בשל החששות הביטחוניים של המדינה המבודדת. דובר הקרמלין אישר את קיום הפגישה, ושר הפנים הרוסי הודיע כי בכוונתם לקדם את שיתוף הפעולה עם קוריאה הצפונית בתחומים שונים, שאינם מושפעים מהסנקציות הבינלאומיות. קים ג'ונג און הביע נכונות לשיתוף פעולה עם פוטין, כדי לפתח קשרים בין המדינות.