מורה לדוגמה:  סופיה האנטר בראון, אשת חינוך בבית ספר בעיר אברדין בדרום ווייילס בבריטניה וכוכבת ריאליטי בזעיר ענפין, נחשפה כגנבת סדרתית.

המורה הבלונדינית, שזכתה להשתתף בתוכנית הפופולארית "בואו לסעוד איתי" , הצליחה ליצור לעצמה מוניטין של גנבת ברמה לאומית, כשתמונה תלויה בכל סניף של ענקית הקמעונות הבריטית "אסדה". האנטר בראון נתפסה ונשלחה למעצר לאחר שאחד מנסינות ה"סחיבה שלה" לא עלה יפה. 
השיטה החביבה על האנטר בראון הייתה לחטוף את כרטיס האשראי שלה, שניות לפני ביצוע התשלום, ולהימלט מהחנות בריצה.  תחקיר קצר של כלי התקשורת בבריטניה חשף שבעבר ביצעה המורה הנחושה פשעים דומים ועלתה לרשת השיווק לא פחות מ-83 לירות שטרלינג, כמעט 500 שקלים. 

התירוץ של המורה לפשעיה מפתיע לא פחות מהתחביב המוזר שלה. "נאלצתי לגנוב משום שלא יכולתי לעמוד בחשבונות ולהאכיל את עצמי" סיפרה לכלי התקשורת במדינה.


הצליחה להתחמק מפיטורים, סופיה האנטר בראון. צילום: צילום מסך

נראה כי הסיפור סוחט הדמעות של  האנטר בראון הצליח לשכנע גם את מהעסיק שלה, משרד החינוך הבריטי, לאפשר לה להמשיך בעבודתה, לאחר שימוע חמור שנערך לה בעקבות מעצרה. בשימוע נכחו נציגי חברת "אסדה" והם טענו כי המורה נעשתה "ידועה לשמצה" בסניפי חברה בשל גנבותיה המרובות.
דמותה של האנטר בראון היא צבעונית ובלתי שגרתית מספיק גם ללא רצף הגניבות המביש שלה. תמונות שלה בלבוש פרובוקטיבי נפוצו ברשת כולל תיעוד שלה משתתפת במשחק "לימבו" בביתה ובו היא מתלוננת כי שדיה גדולים מידי. במהלך צילום התוכנית "בואו לאכול איתי" נחרדו האורחים בביתה מבחירתה הלא שגרתית בחיות מחמד, שני פיתונים בורמזיים העונים לשמות לארי ולארה.