ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האסלאמי ברכו הערב (חמישי) על פיגוע הדריסה שאירע ליד שילה, בו נפצעו שלושה ישראלים, וכינו את הפעולה "פעולת גבורה". 

דובר חמאס, עבד א'רחים שדיד, אמר בהודעה: "אנו מברכים על פיגוע הגבורה שבוצע נגד הציונים". בחמאס התייחסו לפיגוע כאל תגובה טבעית על "פשעי הכיבוש ומתנחליו בגדה המערבית".

בהודעה נמסר עוד כי חמאס מתייחס לפיגוע כאל "תגובה מתאימה ליהירות של האויב ופשעיו נגד האסירים, מסגד אל אקצה ואפילו התינוקות". בארגון קראו להמשיך לבצע פעולות דומות: "אנו דורשים מבני העם שלנו בגדה המערבית לבצע יותר פיגועים, כדי שהכובש ילמד את הלקח".

גורם בכיר בג'יהאד האיסלאמי בירך אף הוא על הפיגוע, ואמר כי "פיגוע הגבורה צריך ללמד את הכיבוש מהו מחיר הטרור והתוקפנות שלהם נגד התינוקות ונגד כל בני העם הפלסטיני והמקומות הקדושים לו". בג'יאהד האסלאמי נשמעו גם כן קריאות לפעילים בגדה המערבית "להסלים את המצב בשטחים".

בפיגוע שאירע על כביש 60, נפצעו כאמור שלושה ישראלים, שניים מהם במצב קשה. בעת האירוע, הפלסטיני הדורס שניסה לפגוע בכמה שיותר ישראלים, נורה בליבו ונוטרל על ידי כוחות הביטחון שהגיעו למקום. לאחר מכן הוא נלכד ברכבו ומצבו הוגדר אנוש. לפי הפרסום בערוץ 2, הוא פונה לבית החולים שערי צדק להמשך טיפול. מצבם של שאר הפצועים, אשר פונו לבתי החולים תל השומר והדסה עין כרם לאחר שטופלו בשטח, עדיין מוגדר כקשה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו, גינה את הפיגוע ואמר: "תמוה בעיניי שאותם אלה שמיהרו לגנות נגד פלסטינים, שותקים בשעה שהטרור מופנה נגד יהודים".