חסן נסראללה, מזכ"ל החיזבאללה, נאם היום (שישי) בעצרת בדרום ביירות והתייחס לחיסול שיוחס לישראל ברמת הגולן בעיר בקונייטרה בשבוע שעבר. "אני שולח את תנחומי למשפחות השהידים, הם מתו למען אללה. הם משקפים את האחדות שלנו". נסראללה הוסיף: "לאחר ההתנקשות בקונייטרה, הישראלים היו מבולבלים, זה הבליט את הפחד שלהם. הם נכנסו לכוננות והעבירו את כל כיפות הברזל לצפון, כך שנשארה רק אחת בדרום".
לגבי תגובת חיזבאללה, אמר נסראללה: "מאז יום ראשון היה לנו ברור שאנו חייבים להגיב. לא היססנו לרגע. יש להעניש את האויב הישראלי ולהעמיד את האויב הציוני גם אם הדבר יביא למלחמה".
נסראללה ניצל את הבמה לשלוח מסר לישראל ואמר: "לא איראן, לא סוריה ואף אחד מאוהבינו אינו רוצה שאנחנו נושפל או דמנו יישפך. נסראללה הוסיף: "ערבוב הדם הלבנוני על אדמת סוריה משקף את האחדות בינינו ואת הקרב המשותף שלנו". 

את דבריו אמר יומיים אחרי שחיזבאללה הגיבה להתקפה על קונייטרה, כאשר נורו טילי נ"ט אל עבר צה"ל והרגו שניים מחיילי צה"ל. נסראללה הוסיף כי הוא מודה ומברך את כל מי ששמח על התקרית בהר-דב, בה כאמור נהרגו שני חיילי צה"ל. הוא התייחס לתגובת חיזבאללה ואמר: "נערכנו לכל האופציות, והיינו מוכנים לכל דבר. הייחודיות של המבצע שלנו היא שהוא בוצע בשיא הכוננות של ישראל, באור יום ולמרות כל ההכנות שלו. האויב לא ידע מה קורה סביבו: הם הרגו אותנו באור יום בשעה 13:30, ואנחנו הרגנו אותם באותה שעה, בדיוק עם אותם כלים - טילים. אך יש הבדל, הם הרגו אותנו מאחורי מקלטים, אנחנו עשינו זאת פנים מול פנים; הם לא לקחו אחריות אך אנחנו מייד נטלנו אותה. אנשינו לא חוששים מהמוות, בניגוד אליהם".
כמו כן, איים נסראללה בפגיעה נוספת: "לגבי מספר ההרוגים, נבדוק איך אפשר לטפל בזה. לישראל ישנם שני הרוגים, מול שבעה הרוגים שלנו". נסראללה הוסיף ביקורת על ההנהגה הישראלית ואמר: "ההנהגה הישראלית הגיבה בטיפשות לגבי ההתנקשות בקוניטרה.ישראל היא חלשה יותר מקורי העכביש. הישראלים ידעו שההנהגה שלהם הציבה אותם בסכנה, ואנו מוכנים לכל מצב".
נסראללה סיים והעביר מסר: "על הישראלים להבין שההתנגדות חכמה ואמיצה אך לא מפחדת ולא ניתן להרתיע אותה. אם האויב הישראלי חושב שאפשר להרתיע אותנו וחוששים מלחמה, עליו לדעת - אנחנו לא חוששים ממלחמה, לא נהסס להכנס אליה אם נאלץ לכך, והולכים לנצח בה. כרגע אנחנו לא הולכים למלחמה, אך לא חוששים ממנה. זכותנו, גם החוקית, להגיב למתקפה, בכל מקום ובכל זמן ואיך שנרצה. מהיום והלאה: כל איש חיזבאללה שיתנקשו בחייו, אנחנו נטיל אחריות על ישראל, ונגיב בכל דרך שנראה לנכון".