בדרך שלהן: בשורה יוצאת בקהילות היהודיות באירופה עם הקמת פורום המנהיגות היהודיות של אירופה 'מנשים' בחסות ועידת רבני אירופה. מדובר בצעד חסר תקדים בו הקהילות היהודיות, והזרם האורתודוקסי בפרט, מקדמות פורום של מנהיגות שייקחו חלק מלא בקבלת ההחלטות ועיצוב אורח החיים היהודי ביבשת אירופה. בפורום המנהיגות היהודית באירופה, שנחנך בחסות ועידת רבני אירופה, תכהן הרבנית ימימה מזרחי כנשיאת הארגון, כאשר הרבנית דרה גולדשמידט תשמש כיו"ר ארגון 'מנשים'. 

לפורום זה יהיה תפקיד מכריע בעיצוב החיים היהודיים באירופה, בקבלת החלטות בנוגע לפעילויות קהילתיות יהודיות, יוזמות חינוכיות ומאמצים תרבותיים. בנוסף, היא תספק הדרכה הלכתית וקהילתית לחברי הקהילה. הקמת פורום המנהיגות היהודית האירופית מדגישה את המחויבות של מנהיגים יהודים אירופאים לטפח שיתוף פעולה וחדשנות במתן מענה לצרכים המתפתחים של הקהילה היהודית באירופה. באמצעות המנהיגות הקולקטיבית שלו, הפורום שואף לעורר שינוי חיובי ולקדם עתיד יהודי תוסס ביבשת.

נשיא ועידת רבני אירופה, הרב פנחס גולדשמידט: "פורום המנהיגות היהודית האירופית מהווה צעד משמעותי קדימה עבור הקהילות היהודיות. לנשות הרבנים ונשות הקהילה היהודית פועלות במסירות נפש עצומה לחיזוק הזהות היהודית ושימור האחדות של הקהילה היהודית בארצן. חשוב לנו לתת להן את ההכרה המגיעה להן ושילובן בהנהגה תוביל לדיאלוג שיסייע רבות לקהילות היהודיות ברחבי היבשת ולתת מענה לצרכים ולאתגרים המגוונים איתם מתמודדים חברי הקהילה שלנו". 

הרבנית ימימה מזרחי, נשיאת פורום המנהיגות היהודיות באירופה 'מנשים': "לפני כשנתיים, נוסדה ע"י ועד רבני אירופה, התוכנית להכשרת רבניות אירופה. התוכנית שהוכשרו בה עשרות רבניות פעילות בקהילה, זכתה להצלחה גדולה. לאחר שראינו את הנשים שלנו עושות חיל בקהילות בכל רחבי אירופה ונוכח השנה הקשה שחווינו כיהודים בארץ ובאירופה, הוחלט להרחיב את התוכנית כך שיוכלו לקחת בה חלק כל הנשים בקהילות אירופה. התוכנית החדשה תרצה לשמוע 'מנשים'. היא מבקשת לתווך את הקושי והיופי שבחיי קהילה יהודית בזמנים הסוערים האלה. התוכנית 'מנשים' תהיה בעזרת ה' כתובת, היא תהיה קהילה תומכת, היא תהיה אוהל, היא תהיה בית. אנחנו מתפללות מעומק הלב, יחד עם כל נשי קהילות אירופה, לשמוע 'מנשים' שמחות, דברי תורה מחיים ובשורת גאולה! בהערכה גדולה לכל נשי העם הזה".

הרבנית דרה גולדשמידט, יו"ר פורום המנהיגות היהודיות באירופה 'מנשים' הדגישה את חשיבותה של מנהיגות נשית בעיצוב עתידה של יהדות אירופה: "הקמת פורום המנהיגות היהודית האירופית מהווה אבן דרך במאמצים שלנו להעצים את המנהיגות היהודית ואת נשות הקהילה היהודית. אני בטוחה שהצבתן של הנשים במוקדי קבלת ההחלטות תשמש כמכפיל כוח עבור הקהילות היהודיות. כנשים, אנחנו מביאות נקודות מבט וחוויות ייחודיות לשולחן. אני בטוחה שפורום המנהיגות היהודית האירופית ישמש פלטפורמה לדיאלוג ופעולה משמעותיים ויוביל לחיזוק הקהילה שלנו והבטחת חיוניותה וחוסנה גם לדורות הבאים".