סגן בית הכנסת בברונדסברי פארק פיל רוזנברג הפך לראשון שהכריז בפומבי על מועמדותו לנשיאות מועצת הצירים של יהודי בריטניה בבחירות לארגון בשנה הבאה. הנשיאה הנוכחית מארי ואן דר זיל מגיעה לתום כהונתה במאי 2024, כאשר היא תגיע לסוף מגבלת שתי הקדנציות שלה.

פיל, שהוביל את צוות העניינים הציבוריים של הארגון במהלך שנות קורבין, קוביד וברקזיט, המשיך לאחר מכן לתפקידים בכירים בסוכנויות הסברה, תקשורת וקמפיינים מובילות.

 הוא אמר: "הקהילה היהודית בבריטניה עומדת בפני אתגרים שאין שני להם לקראת 2024. כגוף המייצג הדמוקרטי של הקהילה היהודית בבריטניה, מועצת הצירים תזדקק למנהיגות עם אנרגיה, רעיונות, חזון וניסיון כדי לקחת אותה לשלב הבא במסע שלה.

 "לאחר שעבדתי בשיתוף פעולה הדוק עם כל ארבעת הנשיאים החיים של מועצת הסגנים, שירתתי את כל ארבעת החטיבות שלו, ופיקחתי על תפקידי ההסברה והמדיניות שלו, אני מאמין שאני ממוקמת באופן ייחודי לבנות על החוזקות של המועצה במהלך השנים הקרובות.  "

רוזנברג יעצב את הקמפיין שלו סביב חמישה נושאים מרכזיים:

  •  ניהול מדיניות של 'אפס אנטישמיות' - תקיפת הגורמים כמו גם את הסימפטומים של צורת השנאה המזיקה הזו, באמצעות חקיקה, חינוך והסברה.
  •  עמידה למען השלום והביטחון של ישראל - עמידה עם ישראל בייסוריה לאחר הפוגרום ב-7 באוקטובר, קריאת איראן ושלוחותיה, והרחבת השלום עם שכנותיה של ישראל, כולל באמצעות הסכם אברהם.
  •  הגנה על שיטות דת יהודיות הליבה - כמו שחיטה, ברית מילה וחירויות יהודיות במקום העבודה.
  •  חיזוק המעורבות של המועצה עם הקהילה - כולל קהילות אזוריות, עדות מכוננות, חרדים, בתי ספר יהודיים, צעירים וישראלים המתגוררים בבריטניה.
  •  שיפור הדמוקרטיה של המועצה - שיפור מעורבות סגן בפיתוח מדיניות, וגיוס כ-320 צירים ברחבי הארץ, ככוח מתנדבים, חינוך והסברה עבור הקהילה כולה.