אישה צעירה מלונג איילנד, ארה"ב, חיפשה זמן רב אחר פתרון שישפר את המצב בנישואיה הבעייתיים והמורכבים, וזאת במטרה למנוע מבעלה "לרעות בשדות זרים". היא חשבה על רעיון ייחודי שלטענתה "הציל את הזוגיות" שלהם.

טיחאמינה קווינטאנה נותרה שבורת לב אחרי שגילתה כי בעלה, בראיינט קווינטאנה בגד בה תוך פחות משלוש שנים מאז שנישאו זה לזו. היא תהתה האם נישואים פתוחים הם מה שיהווה פתרון בעבורם. "בעבר, בראיינט לא היה נאמן", סיפרה האישה בראיון לסדרת הטלוויזיה "Love Don't Judge".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אני מרגישה שמוטלת עליי החובה לעשות הכל כדי שזה יעבוד", המשיכה קווינטאנה. "אני אוהבת אותו ורוצה לחיות איתו כל חיי, מה שהוא ירצה ויעשה אותו מאושר - אני אסכים לו לעשות". בשנה שעברה, פנתה בת הזוג לרשתות החברתיות כדי למצוא אישה הדומה לה, שתצטרף למערכת היחסים שלה ושל בראיינט - שהפכה עם הזמן לפוליאמורית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

היא סיפרה: "הרגשתי חוסר ביטחון כשחיפשנו צלע שלישית, אבל ידעתי שזה ישאיר את תשומת הלב של בעלי כאן, בבית. חיפשתי משהי שדומה לי כי הוא נמשך אליי". בסופו של דבר, קווינטאנה הכירה את קירה ג'ונסון, דוגמנית אוסטרלית שדומה לה באופן מפליא. לשתי הנשים שיער דומה, חזה גדול וריסים שופעים. די מהר ג'ונסון טסה לניו יורק כדי לפגוש את הזוג, והשלושה החלו את דרכם כידידים.

כעת, הדוגמנית הצטרפה באופן לא רשמי לנישואיהם של השניים, והשלושה אפילו חולקים מיטה אחת. בנוסף לכל זה, קווינטאנה טענה כי לאחרונה היא גילתה שהיא דו-מינית, וכי היא אינה מקנאה שבראיינט נמשך לג'ונסון. למעשה, האישה טענה שההצטרפות של הדוגמנית חוללה פלאים בחייה ובחיי בעלה ואף הצילה את נישואיהם. "זה בהחלט חיזק אותנו, הייתה לנו חוליה חסרה", סיכמה. במקביל, בראיינט חשף כי הוא די מרוצה מסגנון החיים שסיגל לעצמו יחד עם אשתו, והתחייב כי לא יבגוד יותר לעולם.