אישה העונה לשם ג'אנג' מסין התגרשה מבעלה לאחר כעשור של זוגיות בטענה כי הוא הזניח את הזוגיות ואת ילדיהם והתמכר לדייג. ג'אנג' טענה בפני בית המשפט כי היא זו שדואגת לכל מטלות הבית ולשני ילדיהם, בעוד בעלה העונה לשם סאן, "עסוק בלשחק בפלאפון ולדוג עם חברים".

"אני קמה לפני שש בבוקר כל בוקר כדי להכין ארוחת בוקר. אני שולחת את שני הילדים לבית הספר לפני שאני הולכת לעבודה. כל יום אני זו ששוטפת את הכלים, מנקה את הבית, אוספת את הילדים מבית הספר ועוזרת להם בשיעורי הבית שלהם. אני מותשת", הסבירה ג'אנג בבית המשפט.

דייג (צילום: אינג'אימג')
דייג (צילום: אינג'אימג')

"בעלי קם אחרי שאני מכינה ארוחת בוקר. אחרי העבודה הוא פשוט שוכב על הספה ומשחק עם הטלפון הנייד שלו", הוסיפה האישה. "אחרי ארוחת הערב, הוא יוצא ישר לדוג, ולעתים קרובות מבלה שם את כל הלילה", טענה וציינה כי החליטה שגירושים הם האופציה הטובה ביותר עבורה .

לאחר שניסיונות גישור בין בני הזוג כשלו, השופט אישר את בקשת הגירושים בנוכחת האישה, זאת מאחר ובעלה שכח מהדיון והלך עם חבריו לדוג. "דיג זה לא דבר רע, אבל יש גבול לכל דבר. ברגע שאתה נשוי, אתה צריך לקחת על עצמך את האחריות להיות בעל או אישה, והורה. אל תשים את הדיג לפני המשפחה", נזף השופט.