אם לתאומות בעלת מראה צעיר, זכתה לים של מחמאות מקרוב ל-10 אלף גולשים ברשתות החברתיות. זאת לאחר שבנותיה, תאומות יפהפיות בשנות ה-20 לחייהן, שיתפו סרטון בהשתתפותה.

סהר דרוואזה בת ה-46, השתתפה לאחרונה בסרטון TikTok יחד עם בנותיה, דנה וחואנה נאסר בנות ה-24, והעוקבים לא הצליחו להישאר אדישים לדימיון בניהן. הקליפ שותף על ידי הצעירות, סטודנטיות לשיווק ויזמות עסקית, כשדנה שאלה את הגולשים האם הן דומות האחת לשניה.

@dananasser4 My mummy and twin sister! Do we look alike? #twinsister #mummyanddaughter #HowDoYouMist #motherdaughter #identicaltwins @juananaser ♬ i wanna i wanna ridee - quentin

רבים לא הצליחו להאמין שיותר מ-20 שנה מפרידות בין התאומות לאמן. עם יותר מ-43 אלף עוקבים ברשת החברתית TikTok ועוד 32,500 עוקבים באינסטגרם, דנה מפרסמת באופן קבוע תמונות מטיולים, מסעדות ובתי אופנה, כמו גם את חייה בלונדון ובירדן. לטענתה של האחות התאומה, המראה הזוהר הוא בזכות אימונים ו"שתייה מרובה של מים". בימים אלה, היא משיקה מותג תוספות שיער משלה, בעוד שחואנה מבלה את רוב זמנה בלימודים.

@dananasser4 We are there for life. #fyp #twinsister #identicaltwins #fypシ ♬ sonido original - KD👳🏼‍♂️🍀

הגולשים העריפו מחמאות על השלוש, בעוד שאחד כתב: "אימא ובנות? הייתי בטוח שאתן שלישייה". שנייה הגיבה: "וואו. בנות מדהימות לאימא מדהימה". שלישי הוסיף: "עכשיו אפשר להבין מאיפה היופי של האחיות". רביעי התלוצץ: "מעניין איך נראה האבא. האם הוא לא מספיק יפה כדי להשתתף בסרטון?".