תוכן מטריד: תיעוד שפורסם בימים האחרונים ברחבי האינטרנט, הציג ילד בן חמש בלבד נכנס לבריכה ללא ליווי או השגחה של מבוגר אחראי. המקרה אירע בעיר ליאניואן שבסין ב-14 באוגוסט (ראשון), השבוע.

הסרטון המצמרר ממצלמות האבטחה שבמקום, קלט את הקטין הנרגש צולל לבריכה במרחק קצר מהשחיינים האחרים. בין רגע, הטבילה הפכה למלכודת מוות, שכן ניתן היה לראות שהוא נמצא במצוקה גלויה כשניסה לשמור על ראשו מעל למים אך ללא הצלחה.

התיעוד המזעזע ממצלמות האבטחה של הבריכה הציבורית (צילום: מתוך פייסבוק)
התיעוד המזעזע ממצלמות האבטחה של הבריכה הציבורית (צילום: מתוך פייסבוק)

בן החמש נפנך בטירוף בזרועותיו במטרה להיאחז במשהו, בעוד שאדם בחולצת טריקו לבנה נראה עוקף את הבריכה, שנכון לרגע זה, לא ברור אם מדובר במציל. הצעיר, ששמו לא פורסם, המשיך להיאבק על נשימותיו תוך שהוא משתכשך נואשות במים. ילד אחר נראה מתקרב לשפת הבריכה וצופה במאבק שמתחולל, אך מתרחק מהמקום. 

במשך 60 שניות ארוכות - הילד נאבק עד שבסופו של דבר הוא שקע באפיסת כוחות לקרקעית הבריכה. לפתע, הבחור בחולצה הלבנה שחלף על פניו לפני רגע, הבחין סוף סוף בגופו חסר החיים של הקטין, אך במקום לקפוץ פנימה בגבורה כדי להציל את הילד, הוא הצביע לכיוונו באופן מוזר וקרא למישהו מצדה השני של הבריכה.

התיעוד המטריד הציג לאחר מכן מספר גברים שקפצו פנימה וחילצו את בן החמש מהמים. סצנות טראומתיות יותר התפתחו, כאשר המצילים ניסו להחיות את הילד באופן נואש, בעוד אישה מתייפחת מבכי על הרצפה לצד גופתו. לא ברור אם האישה הייתה אמו של הקטין.

למרות מאמציהם של המסייעים, לפי הדיווחים הילד מת כתוצאה מהטביעה. גורמים מקומיים דיווחו בתקשורת הסינית כי בריכת השחייה נסגרה והמשטרה המקומית פתחה בחקירה.