רוס במבר בן ה-26, פרסם את סרטון הצעת הנישואין שלו לבת זוגו ג'רי אשפורת' בת ה-23 ב-15 ביוני, למרות שהתכנית השתבשה מעט.

בקליפ שהפך לוויראלי במהירות רבה, ניתן לראות את השניים עומדים על גדות אגם באווירה רומנטית במיוחד. אשפורת' נראית בהלם מוחלט כשהיא מבינה שבמבר הולך לשאול את שאלת השאלות. בן ה-26 הושיט יד לכיסו וברעידה קלה (מהתרגשות, אנו סבורים), ובדרכו לכרוע ברך - הוא פתח את הקופסה והטבעת בשווי 1,200 דולר נפלה לנהר.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הצעת הנישואין שהשתבשה - לא הספיק לכרוע ברך והטבעת נפלה למים (צילום: טיקטוק)

שניהם נעמדו שם המומים, לא מעכלים את מה שקרה בזה הרגע. הסרטון נעצר שם ועל פי הדיווחים, השניים הזעיקו את חבריהם למקום כדי שיסייעו להם למצוא את טבעת האירוסין. כולם הרכיבו משקפי צלילה וצללו לחיפושים אחר התכשיט אך ללא הועיל.

"לא רציתי להאמין שזה קרה לי" אמר במבר. "ועוד לפני שהספקתי לכרוע ברך! הוצאתי את הקופסה מהכיס וכשפתחתי אותה, הטבעת נפלה", הוא נזכר. "היא קפצה מספר פעמים במקום ואז נפלה בין הרווחים של רצפת העץ". הוא חסך כסף במשך תקופה ארוכה כדי לקנות את הטבעת לאהובתו.

ניסו לחפש את הטבעת אך לא מצאו (צילום: טיקטוק)

הערב היה מתוכנן בקפידה. הוא הזמין לשניהם ארוחת ערב פרטית לאור נרות בפינה מפוארת על שפת האגם בנורפוק שבווירג'יניה, שם שאל את השאלה. למרבה הצער, מכיוון שלא ניתן היה לאתר את הטבעת האבודה בנהר, במבר יצא למחרת לרכוש טבעת חדשה ושיחזר את כל הקטע המצולם מההתחלה.

עם זאת, הבעל לעתיד לא ויתר על מציאת הטבעת שרכש במיטב כספו ואמר: "דיברתי עם הרשויות הממונות על האזור והם ישמחו לסייע לנו. הם מסרו שיעדכנו אותי אם ימצאו אותה".