כבר כשהייתה בכיתה ו' סידני דין פגשה לראשונה את מי שלימים יהפוך לבעלה, אלא שאז היא הייתה בת 11 – והוא בן 35. הצעירה, כיום בת 27 ומתגוררת באוהיו שבארה"ב, הכירה את פול בן ה-51 כשלמדה לצד בנו בספסל הלימודים. 

בגיל ההתבגרות סידני ובנו של פול ניהלו מערכת יחסים לא קצרה, וכשהגיעה להכיר את משפחתו היא הכירה את בעלה הנוכחי כאביו של בן זוגה. חלף הזמן ומערכת היחסים בין השניים נגמרה, אך הם המשיכו לשמור על קשר וסידני נהגה לבקר בביתו של האקס לא מעט. מי יודע, אולי כוח האהבה משך אותה ללא ידיעתה. 

פול וסידני מאוהבים מתמיד (צילום: פייסבוק)
פול וסידני מאוהבים מתמיד (צילום: פייסבוק)

סידני סיפרה בראיון לאתר החדשות Daily Mirror כי היא מצאה את עצמה פעמים רבות כ"גלגל שלישי" כאשר האקס שלה הכיר בחורה אחרת. בזמן שהוא היה מתרועע עם החדשה, סידני מצאה את עצמה מבלה זמן רב עם אביו. "מעולם לא ציפיתי שנתקרב ככה ונתאהב, נפגשנו בצורה לא שגרתית אבל אני שמחה שזה קרה", הסבירה. 

לדבריה, היא ופול החלו לצאת ישר כשהייתה בת 16, שנחשב באוהיו כגיל ההסכמה החוקי. השנים חלפו ומערכת היחסים בין השניים הפכה יציבה ואוהבת אפילו יותר, מה שהוביל אותם למסד את הקשר. "אף אחד מסביבנו לא אהב את הזוגיות הזו בהתחלה. פער הגילים יצר התנגדות של המשפחה שלי ושלו, אבל היום כולם כבר חיים עם זה בשלום", סיפרה והוסיפה: "הוא הבעל הכי טוב שיכלתי לבקש".