קרלי ומרסדס הן בנות זוג לסביות שמנהלות זוגיות מוצלחת כבר למעלה משנתיים. השתיים מתחזקות יחד עמוד טיקטוק ועמוד אונליפנס חושפני, והן צברו עם הזמן למעלה מחצי מיליון עוקבים אדוקים שנהנים לצפות בהן ברגעים אינטימיים. ואז הגיעה הבשורה, שטלטלה את מערכת היחסים וזעזעה את המעריצים. צפו באחד הסרטונים הוויראליים של בנות הזוג, שגילו שייתכן והן אחיות:

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בנות הזוג עלולות לגלות שהן אחיות למחצה (צילום: טיקטוק)

שיחת חולין של הבנות הזוג עם האימהות שלהן חשפה פרט מפתיע – שתיהן שכבו עם אותו הגבר. במצב כזה, כאשר גם קרלי וגם מרסדס לא יודעות מי הוא אביהן, עלה החשש כי ייתכן והן אחיות למחצה. מאותו הרגע, בו בנות הזוג סיפרו לעוקבים שלהן על הספקולציה המשונה, כל סרטון שלהן החל לצבור מיליוני צפיות, והתגובות של הגולשים לא איחרו להגיע. 

"אם אתן באמת אחיות, זה מזעזע שהייתן בנות זוג עד עכשיו", כתב אחד, בעוד אחרת הוסיפה: "זה יכול להסביר למה אתן כל כך דומות". גבר אחר, שניסה לנחם אותן לקראת הגילוי, הסביר בתגובות: "את אחיות במקרה אך אוהבות מבחירה, כל זמן שאתן לא יכולות להביא ילדים משותפים זה בסדר גמור שתישארו יחד", אך זו ממש לא הייתה הדעה הרווחת. 

@carleyandmercedes Reply to @_hi_im_kendra_ wish us luck 🤞🏼 #fyp #foryou #wlw #xyzbca ♬ original sound - Carley&Mercedes

כדי לחשוף את האמת, קרלי ומרסדס ניגשו ביום ראשון לעשות בדיקת DNA, ואפילו דאגו לצלם את עצמן מבצעות אותה. כעת, כל שנותר לנו הוא להמתין לתשובות ולגלות – האם בנות הזוג יתגלו כאחיות למחצה?