אוקראינה: גולשים רבים נכנסו לאתר אינטרנט בשם TerOnlyFans והעבירו תרומות לאחד מכמה חשבונות הבנק של צבא אוקראינה וכן לקבוצות הומניטריות. לאחר ההעברה, עליהם לשלוח צילום מסך של הקבלה על התרומה לאחת מהדוגמניות המשתתפות ביוזמה, וברגע שההעברה מאומתת, התורם מקבל תמונת עירום של אחת מ-35 הנשים המתנדבות בפרויקט.

דף הבית של האתר (צילום: צילום מסך)
דף הבית של האתר (צילום: צילום מסך)

נסטיה נאסקו, אחת מהדוגמניות שהגתה את הרעיון לבנות את האתר, סיפרה כי החלה לעבוד על הפרויקט ימים ספורים לאחר הפלישה לאוקראינה ב-24 בפברואר. נאסקו בת ה-23, פרסמה פוסט בטוויטר כדי לשאול אם מישהו מעוניין לסייע לה בפינוי של חבר מהעיר חרקוב הנצורה. כשלא קיבלה שום תגובה, היא כתבה "חצי בצחוק" כי תהיה מוכנה לשלוח תמונת עירום של עצמה למי שיהיה מוכן לעזור לה.

תוך פחות מחמש דקות, היו לה יותר מ-10 פניות ולאחר ששלחה את תמונת העירום שלה, החבר הועבר בבטחה מחרקוב למקום בטוח. המקרה הוביל את נאסקו בת ה-23 ואת חברתה אנסטסיה קוצ'מנקו, להשיק את האתר TerOnlyFans, משחק מילים המשלב בין "Ter" - קיצור של "טריטוריה" עם OnlyFans.

תמונת עירום בתמורה לתרומה (צילום: אינגאימג)
תמונת עירום בתמורה לתרומה (צילום: אינגאימג)

נאסקו סיפרה כי בשלושת החודשים מאז השיקה את האתר, גייסה יותר מ-700 אלף דולר. היא הסבירה כי רוב התורמים הם תושבי אוקראינה אך לא מעט מהם אזרחים הולנדים, צרפתים ובריטים. היא הוסיפה כי התרומה הגדולה ביותר שהועברה הייתה בסך 2,800 דולר.

"אנחנו לא עובדות מין. אנחנו מגייסות כסף כדי לסייע במלחמה", אמרה בת ה-23, ילידת בלרוס ותושבת קייב. נכון להיום היא עזבה את הבירה ועברה לגור בדירה בוורשה שבפולין, שם היא עובדת כמנהלת שיווקית בחברת Esports. "נסיים את הפרויקט הזה כשפוטין ימות ורוסיה תעצור את התקיפות נגדנו", אמרה.