עמוד טוויטר של כלב מסוג קולי הפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות, העניין הוא שהכלב שתראו כאן בסרטונים – הוא בכלל בן אדם. המשתמש @toco_eevee הפך את עצמו לכלב הודות לעבודה יוצאת דופן של יצרני תחפושות בהזמנה אישית, והכל בשביל העוקבים שלו. צפו בטוקו "הכלב" עושה פעלולים: 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

האדם שמאחורי הפרווה הוא גבר יפני צעיר בשם טוקו, שהחליט להפוך לחיית המחמד ובזכות כך להצליח ככוכב רשת. "מאז שקיבלתי את המראה הכלבלבי שלי בעל ארבע הרגליים בחודש שעבר השקתי ערוץ יוטיוב שמציג טריקים שאני יודע לבצע", סיפר. מאז שהחל לצלם את עצמו הועלו שבעה סרטונים של טוקו מוציא את הכלב הפנימי שבו החוצה, וזה נראה כל כך אמיתי עד כדי כך שרבים האמינו שאכן מדובר בכלב. 

תחפושת הכלב הכי טובה שראינו (צילום: צילום מסך טוויטר)
תחפושת הכלב הכי טובה שראינו (צילום: צילום מסך טוויטר)

"הפכתי לקולי כי רציתי להיות חיה. מעתה ואילך אני אעלה סרטונים בקצב שלי לעמוד. אם יש לך בקשה לסרטון תכתבו לי בתגובות", פנה אל העוקבים ביוטיוב. בעקבות ההזמנה של טוקו לגולשים הם החלו להציף אותו בבקשות. אחד ביקש סרטון נביחות, בעוד אחר הציע להשתמש בתחפושת כדי להבהיל אנשים ברחוב. 

על פי כלי התקשורת היפניים, טוקו הוציא לא פחות משני מיליון ין (כ-52 אלף שקלים) אותם העביר לחברת Zppet המייצרת תחפושות לסרטי הוליווד ותוכניות טלוויזיה. "רציתי שזה יהיה הדגם הכי ריאלי שיכול להיות", סיפר.