במשך חודשים חשד הבעל כי אשתו עושה בטלפון הנייד שלה שימושים מעבר לעבודה. על אף שזו טענה כי הטלפון הוא "חלק בלתי נפרד מהעבודה שלה" וכי "הסטורי ברשתות החברתיות הוא סוג של עבודה", הבעל ידע שהיא מסתירה ממנו דבר גדול. אחרי 14 שנות נישואין וצבירת הון משותף, כעת מערכת היחסים עלתה על שרטון – והכל בגלל המכשיר שכולנו מכורים אליו. 

בפניה לעורכת הדין שרין סולן בשבוע שעבר, עוד בטרם החל הליך משפטי כלשהו, טען הבעל כי החשדות שלו גברו ולכן נקט בצעד קיצוני. לדבריו, אחרי עיסוק מופרז בטלפון הנייד שלה, הוא החליט לנסות לגלות את הסיסמה למכשיר ולהחרים אותו. "כאן יש את כל ההוכחות", אמר לעו"ד סולן והניח את הנייד על שולחנה. 

לא עבר זמן רב עד שהאישה הבינה שהמכשיר "נעלם" ובתגובה היא הבהירה לבעלה כי אם לא יחזיר לה אותו היא תתלונן נגדו על גניבה. מנגד, הבעל טוען כי המכשיר נרכש מכספו והוא זה שמשלם את התשלום החודשי לחברת הסלולר, לכן יש לו את הבעלות המלאה עליו. 

מבחינה משפטית, עו"ד סולן טוענת כי יש לבחון את סוגיית הבעלות, והיא גם סירבה להצעת הבעל לפתוח את הנייד של אשתו ולשלוף "הוכחות" לבגידה שלה. בדבריה היא המליצה לבעל שלא לחטט בנייד של אשתו ללא הסכמתה, עד לבירור הנושא, אך הוא אכן יכול להתנהג מולה כאילו הוא יודע מה היא מסתירה בתוכו. 

ללא קשר הציעה עו"ד סולן כי לאור משבר האמון הקשה ביניהם יש לשגר מכתב לאישה על הרצון לפרק את השותפות ולהתחיל בהליך של יישוב סכסוך.