20 שנות נישואין אינן הולכות ברגל, אך לפני כחמש שנים מערכת היחסים של בני הזוג ממרכז הארץ החלה להתערער. על פי האישה, שהביאה את סיפורה האישי אל שולחנה של עורכת הדין שרין סולן, בעלה כבר הודה בעבר כי ניהל קשר אינטימי עם אחת מהעובדות שלו. האישה אמנם האמינה שזו תהיה הפעם האחרונה, אך כשהיא גילתה מה המשיך לעשות מאחורי גבה, היא הייתה חייבת לתפוס אותו על חם. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"כשתפסתי אותו בפעם הראשונה הוא הפסיק את הקשר כי פחד שיהיו לכך השלכות בכל הקשור ליחסי מרות בתוך העבודה", סיפרה האישה לעו"ד סולן, ואף טענה כי בעלה הבטיח שמקרה כזה לא יחזור על עצמו. ואילו עברו הימים, החודשים ואפילו שנים והאישה גילתה בדרך לא דרך כי בעלה טס לאמסטרדם עם צעירה, שלטענתו "הכיר רק בטיסה ולא היה ביניהם כלום". 

מלבד סיפור זה, לאוזני האישה התגלגלו עוד ועוד שמועות על בעלה ההולל, מה שהוביל אותה לעשות את המעשה הבא. "לא רציתי לשכור בלש, משני טעמים: כסף, וחשש מהאמת שתתגלה", טענה והחליטה לחשוף את בעלה בדרך אחרת. אחרי ששיתפה את חברתה לעבודה בייסורים שהיא עוברת, החברה התנדבה לפרסם פרופיל שלה בטינדר על מנת ללכוד את הבעל הבוגד. בפרופיל נכתב: "אישה נשואה שמחפשת קשר ללא התחייבות". 

לאיש לא היה ברור אם בעלה בכלל חבר ברשת ההיכרויות, אך כעבור חודש ימים הבעל נפל ברשת. הקולגה והבעל החליפו תמונות וקבעו להיפגש, בזמן שהבעל של המתחזה אפילו הנציח את המפגש. 

עם הסרטון שבידה האישה החליטה לפנות ישירות אל עו"ד סולן, שייעצה לה להטיח בפניו את התיעוד ולראות את תגובתו. נכון לזמן כתיבת שורות אלו בני הזוג נשלחו ליישוב סכסוך כפי שמחייב החוק, אך לדבריו עו"ד סולן מדובר בבעל בוגד סדרתי ולכן גירושין במקרה כזה הם בלתי נמנעים.