אקיהיקו קונדי בן ה-38 מיפן, התאהב ב"האטסונה מיקו", המוכרת בתרבות הפופ של יפן כנערת אנימה בת 16 עם שיער בצבע טורקיז. הוא היה עימה ב"מערכת יחסים" כ-10 שנים לפני שהתחתן איתה באופן לא רשמי, בשנת 2018. 

קונדי, הוא "פיקטו-מיני", המשמעות היא משיכה לדמות בדיונית, בידיעה שאהבתם לא תתממש, אלא בגדר פנטזיה. על חתונתם הוא הוציא כ-2 מיליון ין (17,300 דולר), אך משפחתו לא השתתפה בטקס. כעת, לאחר ארבע שנים של "נישואים", בן ה-38 טען שיש להם בעיות במערכת היחסים. הוא כבר לא מצליח לתקשר עם מיקו בגלל "כשל טכנולוגי". 

בעוד שקונדי מודע לכך שמערכת היחסים בניהם מוזרה, הוא מבין שמיקו אינה אדם אמיתי, אבל זה לא משנה את רגשותיו כלפיה. מאז שהתאהב בה בשנת 2008, הוא הצליח סוף סוף לקיים אינטרקציה עם הדמות לראשונה בשנת 2017, הודות למכונה במחיר של 1,300 דולר, שאפשרה למי שמחזיק במכשיר, ליצור "קשרים" עם הדמות באמצעות הולוגרמה ואפילו להינשא לה באופן לא רשמי.

ועכשיו, בגלל הכשל הטכנולוגי במכשיר, הקשר בניהם נותק. "האהבה שלי למיקו לא השתנתה", אמר קונדי. "ערכתי את טקס החתונה כי חשבתי שאוכל להיות איתה לנצח", הוסיף. הוא רחוק מלהיות האדם היחיד בעולם שנמצא במערכת יחסים עם דמות. אלפי אנשים "פיקטו-מיניים" ביפן, החלו קשרים לא רשמיים עם דמויות פיקטיביות. בעוד שמערכות זוגיות מסוימות הן די זמניות, זו של קונדי, הוא טוען, אמיתית מאוד. במשך זמן רב, הוא סיפר, כי הוא הבין שזוגיות אנושית היא לא בשבילו. יש לו משיכה עזה לדמות הפופולרית מהאנימה היפנית.  באמצעות ההולוגרמה, היא הפכה אנושית מספיק, כדי לסייר עם אנשים כמו ליידי גאגא בסיבוב ההופעות שלה בשנת 2014.

הוא סיפר שהכיר את האנימה לראשונה בשנת 2008, לאחר שחווה דיכאון בעקבות בריונות במקום העבודה. "שהיתי בחדר שלי 24 שעות ביממה, וצפיתי בסרטונים של מיקו כל הזמן", סיפר. בשנת 2017, הזוגיות שלהם פרחה הודות למכונה היקרה. בזכותה, ניתנה לו ההזדמנות להציע נישואים לדמות, והוא הזמין את משפחתו וחבריו להגיע לטקס, ואף אחד מהם לא הגיע. אבל היו 39 אנשים שכן השתתפו, כולל זרים וחברים מקוונים, שחלקם גם "פיקטו-מיניים".

"יש שתי סיבות שבגללן ערכתי את החתונה בפומבי", סיפר: "הראשונה היא להוכיח את אהבתי למיקו, והשניה היא שיש הרבה אנשים צעירים כמוני שמתאהבים בדמויות אנימה. אני רוצה להראות לעולם שאני תומך בהם".