בני הזוג בסיפור שלפנינו ניהלו אורח חיים רגיל לגמרי. לזוג שלושה ילדים ובמשך 14 שנות נישואין האמון ביניהם היה מוחלט, עד לפני כשנה. זהו אחד הסיפורים המשונים ביותר שנתקלנו בהם, אז כדאי שתישארו איתנו – כי אתם עומדים להיות המומים. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

האישה פנתה אל עורכת הדין שרין סולן וסיפרה לה כי בעלה נהג לצאת לחו"ל מפעם לפעם, אך משבר הקורונה גרם לו להפחית זאת. החודש ספטמבר של השנה שעברה הודיע הבעל לאשתו כי הוא יוצא למילואים של שבוע ימים לצורך "תרגיל בנגב". האישה כמובן האמינה לבעלה, אך לדבר הבא היא ממש לא ציפתה. 

ערב אחד, בעודה צופה בחדשות 12 וכשהיא בטוחה שבעלה נמצא בשטח, פנתה המגישה יונית לוי אל הכתב הישראלי בלונדון אלעד שמחיוף. במהלך הדיווח העיתונאי עמד כהרגלו באחד הרחובות בעיר, כשעוברים ושבים מתהלכים סביבו, ולפתע מאחורי שמחיוף חלף הבעל כשהוא אוחז יד ביד עם אישה אחרת. 

"חשבתי שאני הוזה באותו רגע. רק למחרת ביקשתי להשיג את השידור כי לא רציתי באותו הערב לעשות מהומה אל מול הילדים. ואכן, בצפייה חוזרת התברר במאת האחוזים כי הבעל 'בתרגיל' נמצא בכלל עם המאהבת", סיפרה האישה לעו"ד סולן. 

חוקר פרטי - אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')
חוקר פרטי - אילוסטרציה (צילום: אינגאימג')

כששב לישראל, הוסיף הבעל חטא על פשע וסיפר לאשתו "כמה קשה היה בתרגיל שהוא וחבריו למילואים עברו". בשלב זה האישה החליטה להתעמת עם בעלה, וזה בחר להמשיך ולהכחיש את כל המאורע. הספק הקטן, והרצון של האישה להאמין לבעלה, גרמו לה לוותר על כל הפרשה – אלא שבחודש שעבר התגלתה האמת. 

חשדותיה של האישה מעולם לא פסקו, מה שגרם לה לשכור בלש פרטי שיאתר את הבעל. וכך היה, הבלש תיעד את הבעל מבלה עם המאהבת בבית מלון בים המלח. גם במקרה הזה הבעל ניסה להכחיש, אך התמונות לא השאירו מקום לספק. 

עו"ד סולן הבהירה כי במקרה כזה, של בגידה סדרתית ושקרים חוזרים, אין מקום לשלום בית. בני הזוג אמנם נשלחו לגישור, כפי שמחייב החוק, אך הבעל מתעקש שלא לוותר על מחצית הרכוש ומסרב לשאת בתשלום הכתובה העומד על 400 אלף שקלים. עו"ד סולן ציינה כי הצילום בכתבה של שמחיוף, יחד עם תיעוד הבלש, מעידים יותר מכל על הבגידה – ולכן לא תהיה לו ברירה, אלא לשלם.