בשנת 2019 קנדי ארייטה בת ה-34, ובן זוגה מוחמד אחרף בן ה-35, איתרו את איש העסקים חוסה אנטוניו דלגאדו פרסנדו, 54, באפליקציית ההיכרויות Badoo. 

ארייטה יצרה פרופיל באפליקציה והחלה לשוחח עם איש העסקים. ממצאי החקירה גילו כי דלגאדו פרסנדו נסע לעיר לוסני במחוז סרגוסה שבספרד כדי להיפגש עמה. כשהגיע למקום בו קבעו השניים, במקום האישה, הופיע בן זוגה אחרף שניגש לקרבן והיכה אותו, גנב ממנו את חפציו האישיים ואת מכוניתו מסוג מרצדס 220.

לאחר מכן לקחו בני הזוג את דלגאדו פרסנדו לעיר פדרולה שם גרו, ודרשו ממנו למסור להם את כרטיסי האשראי ואת הסיסמאות לחשבונות הבנק וכשסירב הוכה על ידי השניים. למחרת, אחרף העמיד למכירה את מכונית המרצדס של איש העסקים באתר אינטרנט, מצא לה קונה ומכר אותה בסך של 21,000 אירו, מתוכם קיבל 11,000 אירו במזומן כמקדמה. 

לאחר שהוכה ועונה על ידי השניים, פרסנדו הושלך לתא המטען של המכונית ונלקח על ידם לאיזור ברקנו דל לובו, שם חפרו הנאשמים בור וקברו אותו כשהוא בחיים. באופן מפתיע, התגלה כי הקורבן היה חשוד בהתעללות באשתו לשעבר ובעקבות כך הוצמד לרגלו אזיק אלקטרוני.  כעבור 20 יום, אותו האזיק שהיה אמור לשמש את רשויות האכיפה כנגד פרסנדו, שימש כאמצעי איתור של גופתו.

בנתיחה שלאחר המוות נמצא כי איש העסקים ספג מכות קשות בראשו ותשע מצלעותיו נשברו יחד עם פציעות נוספות. קנדי ארייטה ומוחמד אחרף נשפטו ונכלאו בעיר סרגוסה שבספרד בגין גניבה, חטיפה, עינויים, רצח וקבורה בחיים של איש העסקים דלגאדו פרסנדו. השופט גזר עליהם 25 שנות מאסר על רצח, 6 שנים על חטיפה ו-3 שנים על הונאה.