בשנת 2017 דולארצ'נד מונדה בן ה-55 עבר תאונת דרכים קשה שהותירה אותו משותק לגמרי. במשך כחמש שנים המטופל שכב במיטת בית החולים ללא יכולת לדבר, לזוז או ללכת, אלא שלאחרונה התרחש נס שהגיע ממקור לא צפוי. 

הרופאים בבית החולים האזורי, בכפר סלגאדיה שבהודו, החליטו שעל אף המצב הרפואי הבעייתי, או שמא בגללו, להעניק למונדה חיסון קורונה. לא עברה יממה ותוך שעות ספורות בן ה-55 הצליח להזיז את רגליו, התרומם ממיטתו בעזרת מקל הליכה והצליח סוף כל סוף לראשונה מאז התאונה לדבר. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי הדיווח של ערוץ התקשורת NDTV, מונדה סיפר: "אני שמח שנתנו לי את החיסון הזה, לא האמנתי שפתאום רגליי הצליחו לזוז והקול שלי חזר אליי". עוד דווח כי כאשר הרופאים הבחינו בנס הלא ייאמן הזה הם מיד פתחו בחקירה כדי לפענח כיצד הגיוני שמנת החיסון לקורונה שיחררה את הבעיות הרפואיות הקודמות של מונדה.

ד"ר ג'יטנדרה קומאר, שטיפל במונדה, התייחס לנושא ואמר: "אני נדהם לראות את זה. אילו היה חוזר לעצמו בהדרגה הייתי מבין אבל זה קרה בין רגע. התאוששות פתאומית ממצב רפואי בן ארבע שנים אחרי נטילת חיסון היא בגדר נס רפואי". גם אלבל קרקטה, האחראי על מרכז הבריאות, הוסיף כי בימים הקרובים יהיה תשובות ומידע מדויק בנוגע למחלתו של מונדה ולהחלמתו.