קטטה יוצאת דופן התרחשה באחד מסניפי מקדולנד'ס בלונדון שבבריטניה, במסגרתה השתתפו לא פחות מ-100 תלמידי תיכון. לאחר שנשמע קול המזכיר ירייה מבהיל בתוך הסניף, תיעוד ממצלמת האבטחה הצליח לתפוס את עשרות התלמידים נמלטים מהמקום. צפו בקטטה ההמונית: 

אחד הנוכחים באירוע, שצילם את המתרחש באמצעות הטלפון הנייד שלו, הסתובב בתוך הסניף ולכד בעדשה את התלמידים מכים באלימות אחד את השנייה. כאשר הגיעה המשטרה המקומית לעצור את המהומה, נשמע קול הירי המלחיץ שגרם לרבים לדהור אל מחוץ לסניף המקדונלד'ס. 

ג'ייק רוג'רס, תלמיד שנכח באירוע וצילם הכל, נשבע שהרעש ששמע היה ירי. "זו בהחלט הייתה ירייה – כל מי שהיה במקום אמר אותו הדבר. ברגע ששמענו אותה כולנו ברחנו ובאמת פחדתי לביטחוני. רק רציתי לברוח משם כמה שיותר מהר", סיפר רוג'רס. לדבריו, הקטטה כללה למעלה מ-100 אנשים, שכן כמה מתוכם נרמסו מרוב הבלאגן. 

"ראיתי כמה אנשים שנפצעו ונרמסו במהלך הקטטה. אחרי קול הירי ראיתי שתי ניידות מעבר לפינה. הכל הרגיש כאילו אנחנו בתוך סרט הוליוודי", תיאר רוג'רס. עם זאת, דובר GMP הסביר כי אין ראיות המצביעות על ירי כלשהי במהלך התקרית. כמו כן, צעיר בן 16 נעצר במקום ונלקח לחקירה. המשטרה המקומית פרסמה הודעה לפיה "כל מי שיש לו מידע על האירוע מוזמן ליצור קשר עם GMP דרך האתר או באמצעות הטלפון".