כבר שמענו על אין ספור תסמינים אפשריים של נגיף הקורונה: אובדן חוש טעם וריח, חום, עייפות והרשימה עוד ארוכה. בימים האחרונים החל לצוף מעל פני השטח תסמין חדש ומפתיע במיוחד שנגרם כתוצאה מהידבקות בנגיף. גברים מרחבי העולם החלו לדווח כי איבר המין שלנו קטן משמעותית משהיה מאז שנמצאו מאומתים. האזינו לפודקאסט בו הגבר שיתף בנוגע לתסמין הקורונה: 

מחקר בנושא החל כאשר איש אלמוני, אמריקאי בשנות ה-30 לחייו, הציף את הבעיה בשיחה בפודקאסט How To Do It. "אני גבר הטרוסקסואלי בשנות השלושים לחיי וביולי האחרון נדבקתי בקורונה והייתי חולה מאוד. כשיצאתי מאשפוז בבית החולים החלו לי בעיות זקפה, אך הם השתפרו בהדרגה עם טיפול רפואי", סיפר אותו האלמוני. 

לדבריו, מלבד בעיות הזקפה הוא הבחין בבעיה נוספת שאינה נעלמה עם הזמן. "איבר המין שלי התכווץ. לפני שחליתי הייתי מעל הממוצע, לא ענק אך בהחלט גדול מהרגיל. איבדתי בערך סנטימטר וחצי ככל הנראה מנזק שנגרם לכלי הדם והרופאים טוענים כי נראה שזה קבוע", הוא סיפר. 

בהמשך הגבר סיפר כי השינוי לא מורגש פיזית ומלבד אורך האיבר אין כל שינוי משמעותי בתחושה. עם זאת, הוא טען כי הבטחון העצמי שלו נפגע וכתוצאה מכך גם ביצועיו במיטה. בשיחה בפודקאסט עלתה גם האורולוגית, אשלי וינטר, שאישרה כי מדובר בתסמין הגיוני, שיכול להיגרם גם כתוצאה ממחלות נוספות, למשל מחלת הסרטן המשפיעה על כיווץ כלי הדם בחלקים שונים בגוף.