גבר אוסטרלי טוען שפגש ב"איש הכלב", יצור שחציו אדם וחציו כלב. בעוד הקונוטציה הראשונה של רבים היא לסדרת ספרי הילדים "איש הכלב", האוסטרלי שלנו טוען שמה שהוא ראה לנגד עיניו הוא ההפך הגמור מאותה דמות ילדים חביבה. הדייג ג'ון סיפר שהיצור המפלצתי ארב לו ביער בזמן שהיה על הקיאק שלו והותיר אותו מבועת למשך חודש. האזינו לסיפורו של ג'ון על איש הכלב: 

דיווחים על איש הכלב המפלצתי צצו לראשונה בשנת 1887 אז נרשמו תצפיות שלו במישיגן בארה"ב. מאז נרשמו תצפיות דומות במקומות שונים ברחבי העולם, כשהאחרונה היא זו של ג'ון. הוא חלק את סיפורו בפודקאסט "להאמין: תופעות על טבעיות ועב"מים", שם סיפר שיצא לטיול דיג בקיאק שלו ב"יום הקופסאות" בשנה שעברה, כשלפתע שמע רעש מהיער הסמוך לנהר. "שמתי לב שבכל פעם שלחצתי על הפדלים, מה שזה לא יהיה הדבר הזה - הוא צעד אחריי", הוא אמר, "עצרתי לרגע והרעש בשיחים נפסק. בכל פעם שהמשכתי לחתור, הרעש המשיך. הדבר הזה עקב אחריי, זה לא היה צירוף מקרים או משהו כזה. הוא ארב לי".

בסופו של דבר ג'ון הבחין במשהו שחור אורב ומציץ עליו מבין העצים וצילם אותו. "זה היצור שצילמתי ומה שאני חושב שזה - אחרי שדיברתי עם כמה אנשים - זהו איש הכלב", הוא הוסיף, "לא הייתי מסוגל לחזור לשם לבדוק זאת בעצמי, הייתי מבועת למשך חודש אחרי זה. התעוררתי באמצע הלילה וראיתי את היצור הזה בחלומות שלי".

במסע דיג שערך כמה חודשים לאחר מכן באזור אחר ג'ון טוען שנתקל בו שוב. הוא נזכר: "שמעתי רעשים מצד ימין שלי ואז יכולתי לשמוע ריצה. הוא רץ והעיף עצים מדרכו. אני לא יודע אם הם נשברו או שהוא רק פגע בהם, כי לא יכולתי לראות מה בדיוק קורה שם מאחורי השיחים". בנקודה הזאת, ג'ון טוען, היצור החל לשאוג: "בחיים שלי לא שמעתי דבר כזה. הוא שאג, ואז לקח שאיפה פנימה. הנשימה שלו הייתה חזקה יותר מהשאגה שלו. זה היה מטורף. יכולתי לשמוע בראש שלי מישהו שאומר 'ברח או שתמות'. זה לא היה הקול שלי או התודעה שלי. זה היה משהו אחר". ג'ון סיפר שמיד יצא מהמים ורץ אל רכבו, "10 הדקות האלה היו כנראה הארוכות ביותר בחיי. חשבתי שאני הולך למות. לא היה לי נשק, אפילו לא היה לי את סכין הדייג שלי, לא הייתה לי קליטה בטלפון".


בסופו של דבר, ג'ון הצליח להימלט משם ברכבו, וכעת הוא חולק את הסיפור שלו כדי - לדבריו - להגן על התושבים. הוא הוסיף: "שמעתי על איש הכלב לפני וחשבתי שזו בדיחה, אבל בסוף פגשתי אותו וזה מצמרר. לא הייתי חושף את עצמי ומציג את התמונה הזאת אם זה היה מזויף, או אם לא ידעתי שבאמת קורה שם משהו מוזר. זו הסיבה העיקרית שנחשפתי. אני מודאג שמישהו ייעלם או ייפגע ואז זה ישב לי בראש שהייתי צריך לספר על כך למישהו".