בימים בהם נגיף הקורונה התפתח לסוגים שונים של זנים, וכמות האנשים שנמצאים שנדבקים רק הולכת וגדלה, אין מנוס אלא לחזור להגבלות ולסגרים. צעירה אחת בשם וואנג מסין, שיצאה לבליינד דייט עם בחור שהכירה באמצעות שידוך של הוריה, מצאה את עצמו בבידוד של שבוע עם הגבר שלא הכירה קודם לכן. 

וואנג סיפרה כי היא יצאה לסדרת בליינד דייטים, בתקווה למצוא את אהבת חייה. מתוך עשרה דייטים, כאשר ארבעה מתוכם כבר מאחוריה, היא מצאה את עצמה תקועה עם האופציה החמישית שארגנו הוריה. לרוע המזל כשהצעירה הגיעה אל העיר בו גר הבחור, הנקראת ג'נגג'ואו, החלה התפשטות מחדש של המגיפה והמקום כולו נסגר. התושבים התבקשו להישאר בביתם ונאסר על יציאה מהעיר, מה שהפך דייט אחד לשבעה. 

מצד אחד וואנג חשבה שכך היא תוכל להכיר טוב יותר את הדייט שלה, אך מצד שני לא פשוט לבלות שבוע בחברת אדם שמעולם לא הכירה. "הוא ניסה להראות לי את כישורי הבישול שלו, אך הם לגמרי היו בינוניים. רציתי שהאהבה בינינו תפרח אבל הוא היה שקט ואדיש מדי", סיפרה וואנג ברשת החברתית הסינית WeChat. אז בפעם הבאה שאתם רוצים לצאת לדייט וברקע יש מגיפה עולמית - אולי כדאי שלא תתרחקו יותר מדי מהבית.