2022 נפתחה בהצלחה, ונראה שגם עולם הקולינריה החליט להשתדרג לקראת השנה האזרחית החדשה. ממסעדות שף, דרך דוכני השוק ועד מסעדות המזון המהיר – אין ספק שכולם מחפשים את הבשורה החדשה הבאה. 

FEED  מארח את אביתר מלכה

שיתוף פעולה מעניין בין חלל העבודה המעוצב מבית היוצר של "בית קנדינוף" לבין זוכה "משחקי השף" אביתר מלכה יושק לערב אחד בלבד, ואסור לכם לפספס את זה. ביום רביעי, ה-12.01, תוגש בחלל היפיפה ארוחת שבע מנות ייחודית על טהרת הדגה הטרייה וירקות חורף. בין המנות תוכלו למצוא סשימי דג ים על גספצ'ו שקדים לבנים ותבשיל עולש בר חוביזה עם אפונת גינה נמסים, דלמארי צרוב וקרמאבל חלה. 
את הארוחה ילווה דיג'יי רונן עקל והיא תוגש לצד תפריט יינות משובח שנבחר על ידי הסומלייה רועי יניב. מחיר לסועד: 390 ₪ 

רחוב שוקן 23, תל אביב בשעה 20:00 – להזמנות 052-9568922>>> 

ארוחת הטעימות של אביתר מלכה (צילום: מלו ציון סדן)
ארוחת הטעימות של אביתר מלכה (צילום: מלו ציון סדן)

אנטוקוביץ פותחים סניף ראשון בתל אביב

לאחר שנים בהן התמקדה הפעילות של משפחת אנטקוביץ', ממייסדי תחום האפייה בישראל, בייצור התעשייתי הרחב, המשפחה חוזרת לייצור מקומי ומשיקה באמצעות בני הדור הרביעי את אנטקוביץ' בייקרי במתחם שוק בצלאל שבתל אביב . אנטקוביץ' בייקרי היא מאפייה עם השראות בייקרי אמריקאי, גדולה, מלאה במגוון רחב של מאפים וקינוחיםהמיוצרים במקום בעבודת יד, לפי מתכוני המשפחה שעברו מדור לדור.
בין המאפים: קווין אמן,, פטיסייר תותים ו, קרופין לימון ויוזו, בריוש וניל, תפוחים, דניש שוקולד, קרואסון פרלינה, קרואסון פטיסייר- פטל, סניקרס, מיסיסיפי מאד פאי, פאי לימון, קראק פאי, Naked layers cake, רוז רסברי, בבה רום, קרייזי שוקולד ועוד שפע של עוגות בחושות, עוגיות, לחמי מחמצת וכריכים לצד קפה ושתיה וכמובן עוגות שלמות מושחתות ומפוארות.
המכבי 2 תל אביב, , 03-5365876, שעות פתיחה: א-ה 8:00-19:00, ו', 7:00-15:00, כשר

אנטוקוביץ (צילום: אנטולי מיכאל)
אנטוקוביץ (צילום: אנטולי מיכאל)

לה טיגרה משיקה תפריט לוהט מתמיד

מסעדת הפיצות הנפוליטנית בפלורנטין התחדשה בתפריט חורף חדש עם מנות שמגיעות מהטאבון הלוהט ועם האווירה הכי איטלקית שאפשר. בין המנות החדשות תוכלו למצוא בריצ'יולה אראנצ'ה שמוגשת על רוטב שמנת, מוצרלה, נתחי בריסקט מעושן, פילה תפוז חורף ומטבל לימונצ'לו. 

רחוב פרנקל 9, שכונת פלורנטין, תל אביב – להזמנות>>>

איטליה בפלורנטין (צילום: דפנה רומונובסקי)
איטליה בפלורנטין (צילום: דפנה רומונובסקי)

טאפאצ'ולה עם תפריט מקסיקני חדש ולוהט

המסעדה המקסיקנית התל אביבית משיקה בימים אלו מנות חדשות עם טעמים אותנטיים ועם הנגיעה הייחודית של שף המקום צורי יוסופוב. בין המנות החדשות:  קוקטייל מרגריטה מטאקו קרנה אסאדה עם סינטה צרובה או קערת דג לבן עם אורז פיקנטי ופיקו דה ג'יו של שמנת חמוצה וסלסה חלפיניו ליים. 

רחוב אחד העם 15, תל אביב – להזמנות 03-7754566>>>

המקסיקני של טאפאצ'ולה (צילום: באדיבות המסעדה)
המקסיקני של טאפאצ'ולה (צילום: באדיבות המסעדה)

צ'יוויטו – מטבח דרום אמריקאי משיק תפריט תבשילי חורף

המסעדה הדרום האמריקאית של אהרון גולדצוייג, שעלה לארץ מצ'ילה הטרופית, משיקה תפריט חורף חדש שכולו אהבה ליבשת הצבעונית. בין התבשילים תוכלו למצוא את הפג'ואדה הברזילאית, פאסטל דה צ'וקלו שמגיע אלינו מצ'ילה או סנדוויץ' לומו סאלטדו מפרו. כל מנה בתפריט החדש מייצגת מדינה אחרת מדרום אמריקה ומפגישה את הלקוח עם טעמים מעבר לים. 

שער פלמר 2, חיפה – להזמנות 04-6220032>>>

תבשילים דרום אמריקאים שיחממו לכם את החורף (צילום: נתנאל ישראל)
תבשילים דרום אמריקאים שיחממו לכם את החורף (צילום: נתנאל ישראל)

Bobe & chill, תבשילים, חלה ובירה בשוק צפון

מדי יום חמישי החל מהשעה 19:00 מתקיים בבובע בשוק צפון ערב בירה ומגוון תבשילים ביתיים לאווירה חורפית. בובע היא מנה המכילה תבשיל ביתי בתוך חלה ביתית לצד תבשילים מנחמים בבישול ארוך. בין המנות במקום תוכלו למצוא בובע צ'ולנט עם בשר, תפוחי אדמה ושעועית או בובע חורשתה הממולא בתבשיל בשר וחצילים בנוסח פרסי. 

רחוב ראול ולנברג 30 רמת החייל, תל אביב – להזמנות 055-3053440>>>

החלות של בובע (צילום: דוד מויאל)
החלות של בובע (צילום: דוד מויאל)

טאטי

במיוחד לכבוד מזג האוויר החורפי, מסעדת טאטי מרעננת את התפריט במבחר מרקים עשירים ויצירתיים מידיו של שף רונן רצבי. בין המרקים החדשים תוכלו למצוא מרק ארטישוק ירושלמי, מרק תפוח אדמה וכרישה, מרק כרובית או מרק עגבניות עשיר. 
מדי יום יציע התפריט מרק מתחלף, לצד ספיישלים חורפיים ומנות נוספות שיהפכו את החורף לחם וטעים.

דרך השלום 53, גבעתיים / אברהם גירון 3, יהוד - להזמנות 03-7315880>>>

מרקי החורף של טאטי (צילום: שרון גנדלמן)
מרקי החורף של טאטי (צילום: שרון גנדלמן)

ברגר קינג עם צ'יפס וטוויסט

בלעדי בישראל: רשת המזון המהיר משיקה את "צ'יפס Eat", סדרת מנות משודרגות של צ'יפס הולנדי מתובל בתערובות שיעניקו טוויסט מעניין. בין מנות הצ'יפס החדשות תוכלו ליהנות מצ'יפס תבליני קטשופ פיקנטי או צ'יפס עשבי תיבול עם ירקות מיובשים, שום ואורגנו. הצ'יפס המתובל מגיע בעלות נוספת של 3 ₪. 

הצ'יפס המתובל החדש של בורגר קינג (צילום: תומר שוורץ)
הצ'יפס המתובל החדש של בורגר קינג (צילום: תומר שוורץ)

KFC לא מפסיקה לגדול 

הרשת העולמית, שרק לא מזמן פתחה את סניפה הראשון בארץ, מתרחבת ופותחת עוד שלושה סניפים בצפון הארץ. התפריט במסעדות החדשות מבוסס על מתכון סודי של 11 תבלינים השומרים על המסורת של הרשת בכל העולם - ועכשיו גם אנחנו נוכל ליהנות מהם בהישג יד. 

קניון מול זכרון יעקב / חוצות המפרץ, חיפה / קניון הקריון