מדובר בסיפור די מורכב, שכולל בתוכו אירוסין, פרידה, בגידה ואפילו היריון – אז תחזיקו חזק. צעירה בת 22, בשם מריסה קיילי, חשפה בעמוד הטיקטוק שלה את הבגידה הכואבת שחוותה, כאשר גילתה שהארוס שלה לשעבר ניהל רומן מאחורי גבה. בסדרת סרטונים קיילי סיפרה את השתלשלות העניינים הדרמטית, שנגמרה שטקס הנישואים של הארוס שלה לשעבר עם האישה הקרובה אליה ביותר, הלוא היא אימא שלה. צפו בסיפור ההזוי של מריסה:

כשאימא שלך מאורסת לאקס (צילום: טיקטוק)

לדבריה של קיילי, היא והאקס החלו את מערכת היחסים כבר כשהיו בני 16, והוא אף עבר להתגורר עם משפחתה במהלך שלוש שנים של קשר רומנטי אינטנסיבי. אחרי שלוש שנות זוגיות, קיילי ובן זוגה התארסו בגיל צעיר, אך לא בלב שלם. בשלב מסוים הוריה של קיילי התגרשו זה מזו, מה שגרם גם לה לבטל את האירוסין בטענה כי "הבינה שלא רוצה להיות למשך שארית חייה עם אותו הבחור". 

אחרי הפרידה הכואבת, בה האקס חווה שברון לב, קיילי עברה להתגורר מחוץ לבית אמה, מבלי לדעת מה קורה בו מאז שעזבה. במשך תקופה ארוכה מאז הפרידה האם ובן הזוג לשעבר המשיכו להתראות ולהסתובב יחד, בעוד האם טענה: "הוא כמו בן בשבילי, זה שאתם נפרדתם לא אומר שהוא צריך לצאת מחיי". על פניו, הגיוני, אך עם הזמן הקשר התחיל להתהדק על אף שהבת ביקשה מאמה להפסיק, ובסופו של דבר האם הודתה שהיא מנהלת קשר אינטימי עם אותו הבחור. 

נחשו מי מתחנת עם הארוס שלי לשעבר (צילום: טיקטוק)

"כשגיליתי את זה ניתקתי קשר עם אימא שלי למשך שנה ואני לא בטוחה מה קרה בתקופה הזו, אבל הם התקרבו והוא אפילו עבר לגור איתה", סיפרה קיילי. הדרמה המשפחתית החלה להתדרדר כאשר הצעירה גילתה שנכנסה להיריון מגבר אחר ולכן נאלצה לחזור להתגורר אצל אמה, והאקס. עברו תשעה חודשים הזויים לגמרי, ומיד אחרי הלידה הגיעה עוד בשורה – אימא שלה והאקס מתחתנים.