הורים, היזהרו: טרנד חדש סוחף חלק מבני הנוער בישראל שחזרו לא מזמן לבתי הספר תחת מגבלות התו הירוק. הלימודים מרחוק היו אמנם מייאשים עבור חלק מהתלמידים, אבל ברגע שחזרו לכתלי המוסדות החינוכיים, הם מחפשים, כיאה לבני נוער, לעשות שטויות.

סרטונים רבים ברשת החברתית הצעירה, טיקטוק, הועלו על ידי בני נוער ברחבי העולם שגם הם שבו לא מזמן לספסל הלימודים. אבל, בילקוט שלהם אין רק ספרי לימוד, קלסרים וקלמר. הטרנד החדש הוא למעשה גניבה של ציוד מבית הספר והחבאתו בתיק הגב, עד החזרה הביתה, וצילום ה"שלל" לטיקטוק. 

אתם תתפלאו אילו סוגי חפצים גונבים הטיקטוקרים הצעירים מבתי הספר: ברזים, מתקני אחסון לאלכוג'ל, מטפים, שעוני קיר, אזעקות אש ואפילו חתיכות שלמות מהקיר. עולה השאלה מדוע לגנוב ציוד שכזה, שבוודאות אין לו שום שימוש ביתי ראוי, או שווה סכום גבוה של כסף. חלק מהפרשנים של התופעה טוענים כי מדובר פשוט בגניבה לצורך הגניבה, או אולי הבעת מורת רוח מכך שהתלמידים הצעירים נאלצים לשוב לכיתות אחרי זמן רב ללא השגחה בבית מול המחשב והזום.

הטרנד הזה, איך לא, לא פסח גם על תלמידים בישראל, שגם חלקם החלו משתתפים בו ומעלים גניבות של ציוד מבית הספר במהלך יום הלימודים. בין הדברים שגנבו התלמידים בארץ היו מחברות, שעוני קיר, מתקני סבון מהשירותים ואפילו חלון שלם מאחת הכיתות. הורים, בדקו היטב את תיק הגב של ילדיכם, ושימו לב מה הוא מעלה לטיקטוק.