מדי כמה ימים זוג דייגים יוצא למסע שייט כדי לנסות לתפוס את הדגים הכי גדולים ושווי ערך ששוחים במפרץ הארווי שבקווינסלנד, אוסטרליה. שני הדייגים דואגים לתעד את הרגעים המוצלחים של מסעות הדיג ולהעלות אותם לעמוד היוטיוב שלהם, שנקרא Coastal Chaos Adventures. השבוע, השניים תעדו דג זהב ענקי שנתפס על החכה – והצליח להדהים גם שני דייגים שכבר כמעט ראו הכל. צפו בזוג הדייגים מעלים את דג הזהב על החכה: 

בסרטון היוטיוב , שאורכו כ-26 דקות, אפשר לראות תחילה את השניים שולפים מתוך הים קופסא קטנה ולאחריה כרישון, עד שלפתע החכה שלהם העלתה את דג הזהב יוצא הדופן. "אלוהים אדירים – תראה את הגודל של הדבר הזה!", אפשר היה לשמוע את ברט, אחד הדייגים, צועק בתדהמה. לדבריהם, הדג המיוחד שקל כ-10 ק"ג והונף אל הסירה מעומק של כ-400 מטרים מתחת לפני הים. 

אחרי הגילוי המרשים שני הדייגים העלו תמונה עם הדג הגדול לעמוד האינסטגרם שלהם, שם התמונה הפכה לוויראלית. "זה נראה כאילו מישהו עשה ניסוי על דגי זהב שהשתבש והוא הפך לענק", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר צחק: "בטח השם שלו זה דג זהבוזאורוס". בעקבות המציאה, שני הדייגים התראיינו לאתר החדשות 9News וסיפרו כי אחרי מחקרי קצר הם גילו שזן הדג המיוחד נקרא "רוביפיש יפני", שנמצא בדרך כלל במעמקי הים וכמעט ולא נתפס על ידי דייגים, מה שמשאיר אותו כתעלומה אצל המומחים.