כלב משטרה שעובד עבור השוטרים בקישינב, עיר הבירה של מולדובה, הדהים את העולם ביכולותיו המדהימות והוכתר כ"כלב המשטרה המוכשר ביותר בעולם". הכלב, בשם לאצ'י, גויס למשטרה מאז שהיה גור קטן ומאז הוא בבעלותו של מאלף הכלבים גנדי רוטארו בן ה-46. לאחרונה לאצ'י חגג את יום הולדתו השישי, כשהוא מפגין כישורים מרשימים במיוחד. צפו בלאצ'י הולך על חבל בעיניים עצומות: 

בסרטונים שמעלה בעליו לעמוד האינסטגרם של השניים, אפשר לראות את לאצ'י מבצע פעלולים עוצרי נשימה, תרתי משמע. באחד הסרטונים לאצ'י מציג כיצד יכול לעצור את נשימתו מתחת למים למעלה מדקה שלמה, ובאחר הוא משוויץ ביכולותיו ללכת על חבל דק כשעיניו מכוסות לגמרי. צפו בלאצ'י עוצר את הנשימה במים: 

בנוסף, דווח כי הכישרון של לאצ'י משמש אותו גם בהופעותיו בתוכניות טלוויזיה מקומיות, לאחר שזה הפך לוויראלי ברשת. לאצ'י השתתף בתוכניות כמו Romania's Got Talent והוא אף מופיע גם בהצגות בתיאטרון הלאומי של מולדובה, שם הוא מבצע את הטריקים שלו כדי להרשים את הקהל. על אף שהכלב הפך למעין "סלב מקומי", היו גם מי שחשבו כי ייתכן ומדובר בהתעללות או תהו לעצמם לאיזה צורך התאמן על הפעלולים האלו. לאצ'י הכוכב של Romania's Got Talent:

באחד הראיונות, רוטארו הסביר כי פעלול כמו הליכה על חבל בעיניים עצומות מסייע לבניית האמון בין הכלב לאדם, ואילו עצירת נשימה מתחת למים מסייע לכלב לאמן את בריאותו הגופנית והנפשית. בנוסף לכך, המיומנות המדהימה של לאצ'י עשויה לסייע לו גם במצבים קיצוניים בהם נתקלים השוטרים, כמו שריפה, והוא יוכל להושיט יד כחלק ממערך ההגנה על המדינה.