תיעוד מזעזע מציג רגע מבהיל במיוחד, בו חבורת פילים זועמת איבדה שליטה והטילה אימה על תושבי צפון מזרח הודו. בסרטון הוויראלי אפשר לראות קבוצה של כ-15 פילים גדולים ושמנים, שחצו את הכביש בשלווה בחיפוש אחר אוכל. כדי להרחיק את האיום, תושבי המקום החלו לנסות להפחיד אותם ולהרחיק את הפילים, אלא שחלקם לא עברו על כך בשתיקה. צפו בתיעוד הקשה לצפייה: 

אחד הפילים בקבוצה לגמרי יצא משליטה והחל לרדוף אחר התושבים שהיו במקום, שצרחו והשתוללו. בשלב מסוים בסרטון המחריד אפשר לראות את הפיל הזועם מזנק על אחד מהנוכחים, שניסה לברוח, ורומס אותו למוות בצד הכביש. האיש, שזוהה בהמשך כפסקל מונדה, הובהל אל בית החולים גולגאת הסמוך, שם נקבע מותו המצער. 

ויקאס קומאר, מומחה פילים ידוע בהודו, התייחס לאירוע ואמר: "זה ממש עצוב לראות את עוברי האורח מקניטים ומציקים לחיות. לצערי הפעם האנשים הצליחו להרגיז את הפיל עד כדי כך שאחד מהם נאלץ לשלם על כך בחייו". כמו כן, על פי ה-WWF, לפחות 100 אנשים בהודו נהרגים מדי שנה על ידי פילים המשוחררים ברחובות. השר לאיכות הסביבה בהודו, פרימל סוקלאביידה, אמר כי הממשלה נוקטת בימים אלו בצעדים במטרה לעצור את הסכסוך בין התושבים לפילים החיים באזור.