העיתון הבריטי Daily Star יצא במיזם חדש והזוי לחלוטין שנועד כולו לעצור את יכולות אומנות האשליה של אורי גלר. מכופף הכפיות הישראלי הצהיר כי הוא מתכוון להשפיע על תוצאות משחק הכדורגל ביורו בין אנגליה לסקוטלנד, במטרה לפצות על תוצאות המשחק ב-1996. כדי למנוע ממנו להצליח במשימתו, קבוצת בריטים השיקה ליין של כובעי נייר איתם הם ישבו בקהל ו"יעצרו" את האנרגיה של גלר. 

על פי הדיווח של Daily Star, גלר עדיין טרוד באשמה על מעשיו בטורניר מלפני 25 שנה, בו הוא טען כי הזיז בכוח המחשבה את הכדור של השחקן גארי מקאליסטר הסקוטי, שהחמיץ את הפנדל ולא הצליח לשבור את התיקו בין שתי המדינות. "מדובר במשחק הישרדות עבור סקוטלנד, אני אעשה הכל כדי לעזור להם לנצח וזה יקרה רק במשחק הזה בעקבות מה שעשיתי ביורו ב-96'", אמר גלר.

כמו כן, אמן האשליות יצפה במשחק הגורלי מדירתו כאן בישראל, וסיפר כי הוא מתכנן להחזיק חולצה של סקוטלנד עם שמו ברגעים המכריעים על המגרש. כמו כן, בפוסט שהעלה גלר לעמוד הפייסבוק שלו הוא הצהיר: "חברי הסקוטים היקרים! אני מוכן ליום שישי! אי מסמן את רוחו של רוברט הברוס כדי להגביר את כוחותיי". אז האם גלר יצליח להשפיע על תוצאות המשחק? נצטרך לחכות למחר ולגלות.