בתחילת החודש אמלינה אוסטין ובנה בן החמישה שבועות יצאו לטייל בגן החיות "פרנקלין" בבוסטון. בזמן הביקור, בעלה של אוסטין תיעד רגע מדהים על יד מתחם הגורילות, כאשר אחד מהן, שהייתה גם היא אימא טרייה, חלקה איתה רגע מתוך חיי האמהות. הגורילה האם הייתה עדינה ורגישה לסיטואציה והבינה בדיוק מה היא רואה מבעד לזכוכית. צפו בתיעוד המדהים: 

בראיון ל-Maine News Center, האם תיארה את הסיטואציה: "היא הסתכלה עליי מעבר לפינה והבנתי שהיא מתסכלת על בני, קניון. במשך יותר מחמש דקות היא פשוט ישבה קרוב וצפתה בקניון, רק בהתה בו, עם כל כך הרבה אהבה בעיניים". ביום שבת האחרון בעלה של האם, מייקל אוסטין, שלח את הסרטון עוצר הנשימה לחברת ViralDog, שהעלו את הסרטון לעמוד היוטיוב שלהם, שם הוא הפך לוויראלי במיוחד. 

"הגורילה הזו היא קיקי. לאחרונה נולד לה תינוק בשם פבלו. אשתי אמלינה ילדה גם היא חמישה שבועות לפני הסרטון הזה וקיקי חלקה איתנו את חווית ההורות הטרייה", כתב מייקל על הסרטון. בתיעוד אפשר לראות את קיקי יושבת עם התינוק החדש בידיה, כאשר מבעד לזכוכית גם אוסטין ישבה יחד עם בנה. כמו כן, בראיון לחברת NBC, אוסטין תיארה את החוויה לסיכום ואמרה: "כשנכנסתי אל גן החיות באותו יום לא הייתי יכולה אפילו לדמיין שתהיה לנו חוויה כזו. זה היה כל כך יפה".