משתמשת טיקטוק בת 20, המכונה באפליקציה K.jewel5, חשפה מול הגולשים סיפור הכרות הזוי לחלוטין, שהסתיים בבשורה מרה. לדבריה, כשהייתה רק בת 14, הצעירה פגשה בחור איתו היא ניהלה מערכת יחסים מעט מסובכת, בשל מרחק בין אזורי המגורים ביניהם. על אף הפער, השניים החליטו לנסות לתת הזדמנות לקשר, אך אחרי חצי שנה של אהבה חלה התפנית המפתיעה. צפו בהסבר של הצעירה על השתלשלות האירועים:

גילתה שבן זוגה "המנוח" חי (צילום: K.JEWEL5 TIKTOK)

על פי בת ה-20, השניים נקלעו לריב גדול בעקבותיו הם לא דיברו כשלושה ימים, שבסופם היא קיבלה הודעה כואבת לפיה בן זוגה נדקר והובהל אל בית החולים. "התברר שהוא נכנס לקומה, אך יום אחד קיבלתי שיחת טלפון ואמרו לי שהוא מת. זה היה לפני שש או שבע שנים", כתבה הצעירה על הסרטון. 

חלק 2 - גילתה שבן זוגה "המנוח" חי (צילום: K.JEWEL5 TIKTOK)

יומיים לפני שהסרטון הועלה, משתמשת הטיקטוק הבחינה לפתע בתמונה עדכנית של אותו הבחור, בה הוא מופיע עם בן הזוג שלו. לאחר שהיא חשפה את האמת ההזויה לגבי מותו של בן זוגה, הצעירה העלתה סרטון נוסף בו היא בכתה והסבירה בפירוט את המצב. לדבריה, היא החליטה לפנות אל אותו הבחור במטרה לקבל תשובה על מה שהתרחש מאחורי גבה במשך השנים. "ראיתי את הסטורי שלך, בבקשה תענה. אהבתי אותך במשך שבע שנים! בבקשה תענה לי!", הצעירה כתבה לגבר. 

כמו כן, עד זמן כתיבת שורות אלו לא התפרסם סרטון נוסף המסביר את המצב או את התשובה של אותו הבחור על המקרה. כעת, הגולשים בכל העולם מחכים לסגירת המעגל בסיפור יוצא הדופן של משתמשת הטיקטוק.