עד גיל 14 צעירה בשם ראשל הייתה בטוחה כי היא נשאית של גן הטרוכרומיה, מצב הגורם לכל עין להיות בצבע שונה, אלא שלאחר בדיקה קצרה התברר כי המצב מורכב יותר. גם הרופאים הופתעו לגלות בבדיקת DNA שגרתית כי ראשל היא כימרה אנושית, מה שאומר בעצם כי אחותה התאומה חיה בתוכה – מצב הפוגע רק באחד מתוך 76 מיליון אנשים. צפו בהסבר על המצב הנדיר:

כימרה אנושית (צילום: RADRACHELLE TIKTOK)

בעמוד הטיקטוק של ראשל היא העלתה סדרת סרטונים בהן היא הסבירה לגולשים על המצב הנדיר. בסרטון הראשון, שנצפה למעלה מ-9.7 מיליון פעמים, היא הסבירה: "סוף כל סוף פגשתי רופא שהסביר לי את המצב. כימריזם הוא מצב בו שתי ביציות תאומות מתמזגות ברחם. התאחדתי עם אחותי התאומה ולכן אני נושאת גם את ה-DNA  שלה בתוך התאים בגופי". המשתמשים ההמומים נטו לחשוב שאולי מדובר בתוצר של הפריה חוץ גופית, אך ראשל טענה: "לא, פשוט מדובר בתאונה".

הסבר על חלוקת ה-DNA (צילום: RADRACHELLE TIKTOK)

כשראשל הייתה בת 14 היא אובחנה כבעלת מחלת גנטית שגרמה לה לסרטן במעי הגס. בעקבות כך, הצעירה גילתה לראשונה בחייה על הפרט המטורף בחייה. כיוון שמדובר במצב נדיר, לא נערכו מספיק בדיקות מקיפות בנושא, כך שלעולם הרפואה קשה לקבוע איך זה יכול להשפיע על מצבים בריאותיים שונים. לעומת זאת, ראשל דווקא הצליחה לענות על שאלות הגולשים שהתעניינו לשמוע עוד בנושא.

הסבר על ילדיה של ראשל (צילום: RADRACHELLE TIKTOK)

אחד הגולשים שאל: "האם את יודעת אם יהיה לך ילד שה-DNA  שלו יראה שאת דודה שלו?", והיא ענתה כי היא אם לשני ילדים, הנושאים את ה-DNA  שלה. גולש אחר דווקא התעניין כיצד היא יודעת איזה מבין העיניים היא שלה ואיזה של אחותה, וראשל הסבירה: "האופטמטריסט קבע איזה עין שייכת לי לפני בדיקת DNA, האופן בו העיניים עובדות. מעולם לא הייתי מנסה לבחור, אבל אם הייתי צריכה הייתי מעדיפה את הכחולה".